Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Saturday 29/11 Superklub2000 @ Bar Mondial with WAY live!!!!


B-VOCABULARY

Aanbevolen berichten

die mannen van WAY hebben eens een optreden gegeven op de Oysterbank-run in Tholen, was toen erg goed !

aanrader.

Jij vond dat toen misschien goed maar er waren een hele hoop mensen die het optreden maar ondermaats vonden (ik ook dus). Ik had toen de indruk dat die kereltjes nog niet lang samen hadden gerepeteerd want het optreden hing met haken en ogen aan elkaar (sorry dat ik een muziekpurist ben hé)... Op dat moment was dat niet zo erg maar als ik naar een betalend optreden ga verwacht ik toch beter niveau/kwaliteit. Dit is nu ondertussen 2 jaar geleden dus ze zullen wel verbeterd zijn (hoop ik toch voor hen).

Ik ga wel eens kijken en hopelijk kunnen ze me deze keer wel bekoren en kan ik de volgende keer positieve commentaar geven.

Link naar reactie

tja, wat kan ik daarop zeggen :

- is 2 jaar geleden

- ze speelden toen voor een appel en een ei ( als ik me niet vergis)

- en de liepen een hoop erg dronken mensen rond vanwege de gratis cocktails de we uitdeelden...

- ondertussen hebben die gasten ook nog in de finale van Humo's rockrally gestaan.(als ik me ook hier niet vergis)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Wanneer is het de volgende keer juist? En de volgende underground?

(vraagt diegene die nog nooit zijn kop getoond heeft, maar allé, 'k zal eens wat meer moeite doen, ook al is 't redelijk ver).

Link naar reactie
Wanneer is het de volgende keer juist? En de volgende underground?

(vraagt diegene die nog nooit zijn kop getoond heeft, maar allé, 'k zal eens wat meer moeite doen, ook al is 't redelijk ver).

Zeg Frans, je gaat wel naar Engeland voor optredens maar Antwerpen is te ver voor u? ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...