Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gepaste vespahelm


Stip

Aanbevolen berichten

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van mijn eigen vespa GT (2007) en nu ben ik op zoek naar een helm met een scherm die past in de bak onder de zadel.

Kent iemand toevallig het merk en model dat erin past want deze van Vespa passen niet (Copter, Gt)

Groeten,

Stip

Link naar reactie

het makkelijkste is met je scooter naar een winkel gaan waar ze helmen verkopen en gaan passen. Ik weet dat grotere maten helmen (vanaf xl) altijd problemen geven. Blijkbaar hebben alle Italianen kinderhoofdjes

Link naar reactie
Het gaat hem vooral om de scharnierpunten van deze helmen die er niet in passen, heeft misschien er iemand al aangedacht om uit de bak onder de zaal een stukje weg te snijden zodat ze passen ?

Een stukje weg snijden niet,maar waarom er geen topkoffer opzetten?

Daar past elke helm in,is heel handig om er anders spullen in weg te steken en er is een rugsteun aan voor als je met passagier rondrijdt.

Misschien niet goedkoop maar een handige investering

Link naar reactie
Het gaat hem vooral om de scharnierpunten van deze helmen die er niet in passen, heeft misschien er iemand al aangedacht om uit de bak onder de zaal een stukje weg te snijden zodat ze passen ?

Een stukje weg snijden niet,maar waarom er geen topkoffer opzetten?

Daar past elke helm in,is heel handig om er anders spullen in weg te steken en er is een rugsteun aan voor als je met passagier rondrijdt.

Misschien niet goedkoop maar een handige investering

Waar steek je dan de 2de helm als er iemand meegaat ?

Link naar reactie
Het gaat hem vooral om de scharnierpunten van deze helmen die er niet in passen, heeft misschien er iemand al aangedacht om uit de bak onder de zaal een stukje weg te snijden zodat ze passen ?

Een stukje weg snijden niet,maar waarom er geen topkoffer opzetten?

Daar past elke helm in,is heel handig om er anders spullen in weg te steken en er is een rugsteun aan voor als je met passagier rondrijdt.

Misschien niet goedkoop maar een handige investering

Waar steek je dan de 2de helm als er iemand meegaat ?

aan de uitsteeksels links en rechts van uw lichaam, armen genaamd.

Of aan de helmhaak (als die er is bij gts geen idee) met de kans dat ze gestolen worden

Link naar reactie

inderdaad mgent ze "buien" laten hangen kan resulteren in een douche als je terug aan je vespa komt na een deftige regenbui been there, done that. van Duitsland terug naar huis met een natte helm op je kop, een aparte ervaring

Link naar reactie
Een stukje weg snijden niet,maar waarom er geen topkoffer opzetten?

Daar past elke helm in,is heel handig om er anders spullen in weg te steken en er is een rugsteun aan voor als je met passagier rondrijdt.

Misschien niet goedkoop maar een handige investering

Waar steek je dan de 2de helm als er iemand meegaat ?

aan de uitsteeksels links en rechts van uw lichaam, armen genaamd.

Of aan de helmhaak (als die er is bij gts geen idee) met de kans dat ze gestolen worden

Allemaal samen lachen op 3: 1,2,4,3 hihi.

Wat is het nu dan van de opbergruimte als ge er ne ganse dag mee moet slepen.

En er is idd ne helmhaak aan het chassis, maar dan gaat ge 9/10 terug komen aan uwen vespa en is de helm verdwenen is dus geen oplossing

@ Mgent, op die jethelmen ga ik eens googlen om te zien waarover we dan spreken, bedankt voor de reactie

Link naar reactie

Waar steek je dan de 2de helm als er iemand meegaat ?

aan de uitsteeksels links en rechts van uw lichaam, armen genaamd.

Of aan de helmhaak (als die er is bij gts geen idee) met de kans dat ze gestolen worden

Allemaal samen lachen op 3: 1,2,4,3 hihi.

Wat is het nu dan van de opbergruimte als ge er ne ganse dag mee moet slepen.

En er is idd ne helmhaak aan het chassis, maar dan gaat ge 9/10 terug komen aan uwen vespa en is de helm verdwenen is dus geen oplossing

@ Mgent, op die jethelmen ga ik eens googlen om te zien waarover we dan spreken, bedankt voor de reactie

wel dat zijn de "charmes" van het motorrijden. Ik heb op mijn PX ook een opbergruimte en daar kan ook geen helm in

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...