Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe aanwinst


ticce

Aanbevolen berichten

Het is geen Vespa maar toch...

Ik heb mezelf een Lambretta LI125 S3 aangeschaft. Hetis een mooi projectje voor de winter.

06100806an7.jpg

Misschien moet het in een andere topic maar nu ik toch bezig ben...

Heeft er misschien iemand gereedschap zoals de vliegwieltrekker, clutchholdingtool en het clutchcompressiontool te koop of te leen?

Gegroet, Ticce

Link naar reactie

hey ticce, ik heb een vliegwieltrekker, als we afspreken zal ik die ineens keertje meenemen...

btw komt die van bij lambrettafinder? was daar ook in geïnteressert... mag ik vragen wat je hem hebt betaald?

euja, proficiat trouwens!

Link naar reactie

Merci voor de reacties.

Ik heb ze inderdaad bij Lambrettafinder gevonden, slechts 900e betaald. Als ge de prijzen van tegenwoordig ziet, is Sam echt wel eerlijk en geen profiteur. De Lambretta heeft wel veel oppervlakkig roest maar met het zandstralen zal dat wel verdwijnen...

Dat gereedschap is nog niet voor nu want ik ga begin december pas verhuizen ( back to the roots, Ekeren the city ) en dan kan ik er maar pas aan werken. Nu heb ik geen plaats om er aan te werken. Maar toch bedankt.

Ciao, Ticce

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 2 weken later...

Ja ik weet het en dan ook nog eens heel druk op het werk en m' n vriendin is juist geopereerd en heeft verzorging :) nodig.

Maar het zal moeten lukken godverdomme.

Die oneffenheden in de lak wou ik zo laten omdat ze er dan niet zo afgelikt uitziet, ze heeft er een mooie leeftijd en dan mag gezien worden, zo ziet ze er stoer uit...

Maar wat zit ik hier eigenlijk te typen... Arbeiten an die Lambretta!!!!

Ciao

Link naar reactie

olah Ticce, wordt mooi

... en hopelijk krijg je ze klaar voor Boom, suc6 nog

ps: begin hier toch behoorlijk jaloers te worden op die Lambretta's: Jeansprint, Ticce, Fajes, Mahieu, Mod66, ...

Ik ga Sam ook eens een bezoekje brengen binnenkort ;-)

Link naar reactie

Merci, het is iets anders dat je niet zo veel ziet rijden maar een Vespa ligt ook nog hoog in de schuif...

Dat is orgineel een 125cc maar ik heb er een 175 aluminium cilinder op staan met een 22mm carbu en een 42mm clubmann uitlaat. Normaal als alles goed is afgesteld zou ze tegen de 100 moeten gaan, gelijk aan een originele 200cc Lambretta.

Ciao

Link naar reactie

@ Joene

Sam een bezoekje brengen? Je kan die Lambretta's toch in Italië gaan zoeken en er dan eentje laten meebrengen door iemand die daar toevallig moet zijn (je kent de kneepjes van het vak ondertussen al wel hé). ;-)

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Ze is klaar!!! Ze is nog even bij Lambrettafinder binnen geweest, wat zeer nodig was want ik had wat dingen verkeerd gedaan. Nu nog andere bandjes, badges, en wat kleine afwerking. Hier ook nog eens; veel lof voor Lambrettafinder, vooral voor John, echt een toptechnieker. Ik wou dat ik half zoveel wist van mechaniek als hij maar ik zal maar voor mijn fornuis blijven :). Foto' s volgen nog

Ciao

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...