maurice Geplaatst: 25 oktober 2008 Delen Geplaatst: 25 oktober 2008 Gruppo termico Pinasco 177cc in ghisa per le Vespa a 2 travasi Pinasco è lieta di presentare il primo gruppo termico 177cc in ghisa specifico per tutte le Vespa a 2 travasi VNB,VBB, GL, GT,GTR, Sprint e TS, costruite dal 1960 al 1974. Il kit nasce sulla base del già collaudato 177cc in ghisa per Vespa PX, ma differisce nel 3° travaso che si presenta chiuso e nell’immissione di miscela che viene regolata dal pistone. Il kit si monta senza nessuna modifica al carter motore, i travasi all’interno del cilindro passano dai 2 del gruppo termico originale ai 5 del kit Pinasco, la cilindrata è di 177cc. La fasatura delle luci è studiata per rendere al massimo sui motori originali e, grazie alla notevole coppia sviluppata, il gruppo termico Pinasco 177cc in ghisa si adatta benissimo all’uso cittadino e può essere sfruttato nelle continue accelerazioni e decelerazioni tipiche del traffico di tutti i giorni con consumi bassissimi, circa 30km/l. Il kit Pinasco 177cc per tutte le Vespa a 2 travasi è la novità che permette, anche a chi non ha una Vespa PX, di potenziare il proprio veicolo senza modificare i carter originali e senza pregiudicare l’affidabilità del motore. Il gruppo termico Pinasco 177cc in ghisa sarà disponibile dal prossimo Novembre, comprende testa, pistone, cilindro e tutti gli accessori per il montaggio. Vieni a scoprirlo in anteprima alla EICMA in Fiera a Milano Rho dal 4 al 9 Novembre, Pad. 6 - Stand H35. Se vuoi saperne di più consulta la scheda tecnica sul sito www.pinasco.com Link naar reactie
nero Geplaatst: 25 oktober 2008 Delen Geplaatst: 25 oktober 2008 Voor de niet-Italiaans begrijpende vespisten: Cast Iron Cylinder Kit Pinasco 177cc for Vespa 2 transfers Pinasco is pleased to present the first cast iron cylinder kit 177cc specific for Vespa 2 transfers VNB, VBB, GL, GT, GTR, Sprint and TS made from 1960 to 1974. The kit is projected on the base of the already tested cast iron 177cc for Vespa PX. The first and the second transfers are the same like on the version for PX, but the 3rd is closed and the flux of mix is regulated by the piston. The installation of the kit doesn’t require any modification to the engine carter. There are five transfers on the cylinder, three more than on the original and the displacement is 177cc. The timing is studied to offer the best performance on the original engines and so the Pinasco 177cc is perfect to be used day by day in the traffic with low consumption, about 30km/l. The Pinasco's kit 177cc for Vespa 2 transfers is the new that allows, who doesn’t have a Vespa PX, to tune the vehicle without modifying the original carter and compromising the reliability of the engine. The Pinasco’s cast iron cylinder kit 177cc will be available from next November, the kit includes the head, piston, cylinder and all the accessories to install. Come to see it in our stand at EICMA Show in Milan Rho from 4 to 9 November, Hall 6 - Stand H35. If you want to know more about it, please check the technical specifications on the webpage www.pinasco.com Het wordt tijd dat ze eens een cilinder uitbrengen voor de gs-modellen, want die worden zo langzamerhand de traagste van het hele peleton, terwijl ze juist de snelste zouden moeten zijn... Groetjes, nero. Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 25 oktober 2008 Delen Geplaatst: 25 oktober 2008 Interessant. Natuurlijk weer te laat. Mijn blok is weg.Had het anders weleens willen uittesten. Link naar reactie
Sphinx Geplaatst: 25 oktober 2008 Delen Geplaatst: 25 oktober 2008 wie weet gio, misschien dat ik het is uittest op jouw blokje ^^ Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 25 oktober 2008 Delen Geplaatst: 25 oktober 2008 wie weet gio, misschien dat ik het is uittest op jouw blokje ^^ Laat iets weten. Dan koop ik misschien mijn eigen blokske terug. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 wie weet gio, misschien dat ik het is uittest op jouw blokje ^^ Laat iets weten. Dan koop ik misschien mijn eigen blokske terug. Gio, jouw nieuw LML blokje zal 3 tarnsfers hebben, daar zij ook kitjes voor ;-)) Link naar reactie
vespapostino Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 wie weet gio, misschien dat ik het is uittest op jouw blokje ^^ Laat iets weten. Dan koop ik misschien mijn eigen blokske terug. Gio, jouw niew LML blokje zal 3 tarnsfers hebben, daar zij ook kitjes voor ;-)) Ook waar. Link naar reactie
StevieV Geplaatst: 27 januari 2009 Delen Geplaatst: 27 januari 2009 Heeft er hier iemand eigenlijk al ervaring mee?? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 27 januari 2009 Delen Geplaatst: 27 januari 2009 Die van mij ligt nog steeds klaar Link naar reactie
Doc Geplaatst: 27 januari 2009 Delen Geplaatst: 27 januari 2009 ik heb er één gemonteerd op een VNB (3 versn)0ok 20/20 mm carburator en sprint uitlaat. Hij rijd zeer goed met deze kit.Is zeker een aanrader. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 januari 2009 Delen Geplaatst: 28 januari 2009 @ StevieV: ik ontmoette onlangs Horsepowerke (David) bij Jan CS, die heeft ook zo'n kit op zijn VNB1T en is in rodage. Misschien kun je hem binnenkort ook eens om zijn ervaring vragen ? Link naar reactie
PK 125 S Geplaatst: 22 februari 2009 Delen Geplaatst: 22 februari 2009 Hallo, Ik heb een vnb1t gekocht en zou graag die pinasco willen gebruiken. Graag wat ervaringen en tips. Zo zou ik ook graag willen weten hoe het zit met de carbu? Alvast bedankt Link naar reactie
fajes Geplaatst: 22 februari 2009 Delen Geplaatst: 22 februari 2009 http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=97422 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.