strellike Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 Hallo, Wie kan mij even vertellen of het mogelijk is mijn GTS125 op te drijven. Op autostrade komt het net nog iets te kort vind ik. Nu 110 km/h maar een vrachtwagen inhalen op een helling duurt hels lang. En automobilisten hebben weinig tijd. Ze duwen je soms bijna letterlijk van de baan Een 130 per uur zou beter staan. En vo de mensen die vinne da ge beter moto koopt ; no way Vespa is so much fun. Groeten strellike Link naar reactie
jurgen Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik denk dat ik niet de enige zal zijn die meteen denkt dat je gewoon de verkeerde vespa hebt gekocht. Je had beter een 250 of 300 gekocht als autosnelweg je ding is... En anders: http://www.vespaforum.be/forum/viewtopic.php?id=95074 Link naar reactie
oli Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 Een Leovinci 4 road doet je snelheid al met 10km/uur naar boven. Prijs kwaliteit is hij voor mij de beste. Ik heb hem voor 200 euro bij didier van legends bike in Wauthier Braine gekocht. En Variokit van polini doet ook al wonderen en kan je bestellen bij pm tuning in Engeland. Heb ongeveer een 150 euro betaald alles in. Een klein windschermje doet ook veel maar persoonlijk vind ik dit niet mooi. Ik zit nu aan 130 km/uur maar is toch snel voor een 125 Link naar reactie
oli Geplaatst: 5 oktober 2008 Delen Geplaatst: 5 oktober 2008 sorry,een leovinci 4 road is een expansie uitlaat,moest je het niet weten. Heel makkelijk te monteren,geen aan passingen nodig. Succes Link naar reactie
VespAlfa Geplaatst: 6 oktober 2008 Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 en trouwens, het is helemaal niet leuk om 130 met ne vespa te rijden. ga dat eerst maar eens proberen voordat je een hoop geld uitgeeft. Link naar reactie
Babcon Geplaatst: 6 oktober 2008 Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 Inderdaad 130 met ne vespa is niet meer plezant. Het hoeft nu niet altijd boven de "100" te gaan, maar te weten dat je dan nog wat overschot hebt, geeft toch een aangenaam gevoel. (zoals nog wat overschot hebben in uwe porte monnaie) Link naar reactie
VespAlfa Geplaatst: 6 oktober 2008 Delen Geplaatst: 6 oktober 2008 Hoge snelheid = hoge toeren = maximaal verbruik... verbruik interesseert me nog niet eens... .al gebruikte ze 10 liter. je hebt een hobby of je hebt geen hobby he. daarentegen veiligheid... ..dat interesseert me een pak meer. Link naar reactie
Il Postino Geplaatst: 9 oktober 2008 Delen Geplaatst: 9 oktober 2008 sorry,een leovinci 4 road is een expansie uitlaat,moest je het niet weten. Heel makkelijk te monteren,geen aan passingen nodig. Succes En klinken dat da pijpke doet :-) Link naar reactie
Twostroke Geplaatst: 5 december 2008 Delen Geplaatst: 5 december 2008 En wat kost dat grapke? Ergens te vinden in't Leuvense? (of op't internet ofzo) Groeten Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 5 december 2008 Delen Geplaatst: 5 december 2008 euhm staat er niet in de eerste post waar dat allemaal te vinden is en wat het kost? man man man Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 5 december 2008 Delen Geplaatst: 5 december 2008 ...en het belangrijkste staat er niet... Als het snel moet gaan en centen mag kosten... een malossi 209 cc kit, vario en eindoverbrenging... (indien geen motorrijbewijs) anders een GTS 250... of 300... Link naar reactie
Shen Geplaatst: 2 mei 2009 Delen Geplaatst: 2 mei 2009 MAg dat wel, zo'n nieuwe uitlaat? Is da nie opdrijven? Das enkel als je de motor anders instelt? Op mijn gts 125 is het zalig rijden, al stoort het geluid me soms en kan wel wat extra koppel gebruiken. Als is dit een luxe probleempje... Dus een malossi 209 cc is wettelijk en goed? Link naar reactie
hands Geplaatst: 2 mei 2009 Delen Geplaatst: 2 mei 2009 klopt het dat je precies op een HD zit met een leovince 4 road onder een gts 125? Wat ik mij afvraag is of dat niet een beetje teveel van het goede is. Aangezien de geluidskwaliteit van de youtube filmkes geen duidelijk beeld geeft, zou ik het leuk vinden om wat reacties te horen van mensen met een gts125 met leovince 4 road. Greetz Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 5 mei 2009 Delen Geplaatst: 5 mei 2009 "de geluidskwaliteit van de youtube filmkes geen duidelijk beeld geeft" das nogal logisch Link naar reactie
kirstenGTS Geplaatst: 6 mei 2009 Delen Geplaatst: 6 mei 2009 Gaat het hier over geluidskwaliteit of sneller rijden? Geeft een aangenaam extraatje aan de GTS 125. Ben best tevreden van uitlaat en gewichtjes in vario. Je kan altijd verder gaan maar zoals reeds eerder gezegd zit je op den duur aan de prijs van een 250 of 300, aan u de keus. Ga eens naar een rit of zo. Daar zul je wel iemand tegenkomen met Leovincie en dan je oordeel vellen. Link naar reactie
JohanR Geplaatst: 6 mei 2009 Delen Geplaatst: 6 mei 2009 ik laat mijn GTS125 origineel, is snel genoeg op de gewone wegen (50-70-90) en van de autosnelwegen blijf ik weg, die zijn al gevaarlijk genoeg met de auto. Link naar reactie
vespabiggetje Geplaatst: 6 mei 2009 Delen Geplaatst: 6 mei 2009 ik laat mijn GTS125 origineel, is snel genoeg op de gewone wegen (50-70-90) en van de autosnelwegen blijf ik weg, die zijn al gevaarlijk genoeg met de auto. zo denk ik er ook over! Trouwens, wanneer je gaat opvoeren dan is dat in het begin leuk want dan voel je hem sneller trekken en hoger toppen maar dat went snel... mijn 106cm tv is ook niet meer zo groot als in het begin... Link naar reactie
hands Geplaatst: 6 mei 2009 Delen Geplaatst: 6 mei 2009 het gaat mij over het geluid, ik vind de gts 125 met de originele uitlaat toch net iets te 'braaf' klinken. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 8 mei 2009 Delen Geplaatst: 8 mei 2009 hoe minder "lawijt" ... hoe beter! ... Link naar reactie
Ph. Geplaatst: 8 mei 2009 Delen Geplaatst: 8 mei 2009 een Leovince maakt geen 'lawijt'. Link naar reactie
csl Geplaatst: 20 mei 2009 Delen Geplaatst: 20 mei 2009 Ik zou geen GTS meer willen ZONDER Leovinci ;-) Het geluid is dieper en niet storend op lange ritten. Echt een aanrader Link naar reactie
Demus Geplaatst: 28 september 2009 Delen Geplaatst: 28 september 2009 Bestaat die Leovinci niet int zwart? Misschien poedercoaten dan, iemand al ervaring mee? Link naar reactie
Santo Geplaatst: 4 oktober 2009 Delen Geplaatst: 4 oktober 2009 Tellen al deze opmerkingen ook voor de GTS 125 super i.e.? Op SIP (http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/L7465C/Racing+exhaust+LEOVINCE+4+Road.aspx) staat er enerzijds: "a real eye catcher with an incredible sound, is a road version for all 4 tact scooters over 50 cc’s." Zodus voor alle 4-takters van boven de 50cc. Iets verder naar onder staat er: "This product fits the following models: VESPA GT 60° 250 QUASAR ZAPM45 4T LC VESPA GTS 250 QUASAR ZAPM451 4T LC VESPA GTS Super i.e. 300 QUASAR ZAPM45 4T LC euro 3 VESPA GTV 250 QUASAR ZAPM45 4T LC " Ik ga ervan uit dat inderdaad alle 4T-Vespa's boven 50cc deze uitlaat kunnen hebben, maar wou het toch zeker zijn. Link naar reactie
Santo Geplaatst: 6 oktober 2009 Delen Geplaatst: 6 oktober 2009 Vervalt de fabrieksgarantie na het monteren van een niet-originele uitlaat? Zijn er andere onvoorziene problemen? Met Homologatie en de wet en zo? Grtn Santo Link naar reactie
mgent Geplaatst: 6 oktober 2009 Delen Geplaatst: 6 oktober 2009 Geen problemen, buiten fabrieksgarantie. leovince uitlaten hebben een CE label. Zijn dus gekeurd. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.