Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Opdrijven GTS 125


strellike

Aanbevolen berichten

Hallo,

Wie kan mij even vertellen of het mogelijk is mijn GTS125 op te drijven. Op autostrade komt het net nog iets te kort vind ik. Nu 110 km/h maar een vrachtwagen inhalen op een helling duurt hels lang. En automobilisten hebben weinig tijd. Ze duwen je soms bijna letterlijk van de baan Een 130 per uur zou beter staan. En vo de mensen die vinne da ge beter moto koopt ; no way Vespa is so much fun.

Groeten

strellike

Link naar reactie

Een Leovinci 4 road doet je snelheid al met 10km/uur naar boven. Prijs kwaliteit is hij voor mij de beste. Ik heb hem voor 200 euro bij didier van legends bike in Wauthier Braine gekocht. En Variokit van polini doet ook al wonderen en kan je bestellen bij pm tuning in Engeland. Heb ongeveer een 150 euro betaald alles in. Een klein windschermje doet ook veel maar persoonlijk vind ik dit niet mooi. Ik zit nu aan 130 km/uur maar is toch snel voor een 125

Link naar reactie

Inderdaad 130 met ne vespa is niet meer plezant.

Het hoeft nu niet altijd boven de "100" te gaan, maar te weten dat je dan nog wat overschot hebt, geeft toch een aangenaam gevoel.

(zoals nog wat overschot hebben in uwe porte monnaie)

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

MAg dat wel, zo'n nieuwe uitlaat? Is da nie opdrijven? Das enkel als je de motor anders instelt?

Op mijn gts 125 is het zalig rijden, al stoort het geluid me soms en kan wel wat extra koppel gebruiken. Als is dit een luxe probleempje...

Dus een malossi 209 cc is wettelijk en goed?

Link naar reactie

klopt het dat je precies op een HD zit met een leovince 4 road onder een gts 125?

Wat ik mij afvraag is of dat niet een beetje teveel van het goede is.

Aangezien de geluidskwaliteit van de youtube filmkes geen duidelijk beeld geeft, zou ik het leuk vinden om wat reacties te horen van mensen met een gts125 met leovince 4 road.

Greetz

Link naar reactie

Gaat het hier over geluidskwaliteit of sneller rijden? Geeft een aangenaam extraatje aan de GTS 125. Ben best tevreden van uitlaat en gewichtjes in vario. Je kan altijd verder gaan maar zoals reeds eerder gezegd zit je op den duur aan de prijs van een 250 of 300, aan u de keus. Ga eens naar een rit of zo. Daar zul je wel iemand tegenkomen met Leovincie en dan je oordeel vellen.

Link naar reactie
ik laat mijn GTS125 origineel, is snel genoeg op de gewone wegen (50-70-90) en van de autosnelwegen blijf ik weg, die zijn al gevaarlijk genoeg met de auto.

zo denk ik er ook over!

Trouwens, wanneer je gaat opvoeren dan is dat in het begin leuk want dan voel je hem sneller trekken en hoger toppen maar dat went snel... mijn 106cm tv is ook niet meer zo groot als in het begin...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Tellen al deze opmerkingen ook voor de GTS 125 super i.e.?

Op SIP (http://www.sip-scootershop.com/EN/Products/L7465C/Racing+exhaust+LEOVINCE+4+Road.aspx) staat er enerzijds: "a real eye catcher with an incredible sound, is a road version for all 4 tact scooters over 50 cc’s." Zodus voor alle 4-takters van boven de 50cc.

Iets verder naar onder staat er:

"This product fits the following models:

VESPA GT 60° 250 QUASAR ZAPM45 4T LC

VESPA GTS 250 QUASAR ZAPM451 4T LC

VESPA GTS Super i.e. 300 QUASAR ZAPM45 4T LC euro 3

VESPA GTV 250 QUASAR ZAPM45 4T LC "

Ik ga ervan uit dat inderdaad alle 4T-Vespa's boven 50cc deze uitlaat kunnen hebben, maar wou het toch zeker zijn.

Link naar reactie

Vervalt de fabrieksgarantie na het monteren van een niet-originele uitlaat?

Zijn er andere onvoorziene problemen? Met Homologatie en de wet en zo?

Grtn

Santo

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...