Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kickstarterumbau


dizys75

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...

Past al sowieso NIET op een GTS, want da's geen 'LEADER'-motor, maar een 'QUASAR'-motor, en ik ben niet zeker of het op een GT125/200 zou passen, ik vermoed dat die het 'lange' type carter hebben en dat dit enkel op een ET4 past...

Misschien eens vragen op 'Modern Vespa Forum', daar gaan ze dat wel weten veronderstel ik...

Link naar reactie
Het zou ook passen op een GTS 250, ik wil er één bestellen, doch ik kan het artikel in mijn " karretje " leggen, doch vind nergens een knop hoe ik het kan kopen..

Iemand ervaring met kopen bij deze netwinkel ???

http://scooter-center.com/catalog/produ … s_id=12006 ????

als het in karretje ligt, ga je naar je karretje en kiest voor 'check out'. dan krijg je alle info om tot kopen over te gaan.

Link naar reactie

Zoals Tom al schrijft gaat dit niet op voor een Gts 250 of 300. Deze twee hebben een injectiemotor. Wat betekent dat deze stroom nodig heeft van de batterij om te kunnen werken. Misschien dat dit lukt op een ouder Gt 125 model. Maar de korte carter lijkt idd eerder op die van een ET4.

Link naar reactie
... zeker als ge al eens wa verder wilt rijden.

Dit moet je me toch eens uitleggen...

Als je ver rijdt, zit je lang stil, en als je dan je scooter kan starten met de kickstart ipv de knop, dan heb je wat beweging é... Anders worden je gewrichten te stijf...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...