Jump to content
Vespaforum.be

LockOn

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Nog niet
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa PK 50 automatica
    VA52T

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Scharsterbrug
  • Land
    Nederland

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

LockOn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Reputation

  1. Als er vuil in de tank zit, maakt het niet uit dat de carburateur nieuw is.😏
  2. Vlotter in de carburateur blijft hangen, misschien vuil in de tank?
  3. Deze uitlaat bocht heeft hij al besteld Wel jammer dat de informatie van peter zo verspreid over het forum, hij had beter even één topic kunnen aanmaken. Was qua communicatie beter geweest.
  4. Lijkt mij van wel( dat ie al goed staat), als je het spul niet los hebt gehad. En zoals Pilaf aangeeft dat hij standaard op 18 graden staat. Dan veranderd dit niet door de cilinder en zuiger te wisselen.
  5. Misschien heb je hier wat aan? http://modernvespa.com/forum/topic131461
  6. ''De vooronsteking voor deze cylinder moet bij jouw autimatica op 18 gr staan volgens scooter-centre.com'' Dit is een citaat wat ik ergens op het internet las
  7. Ben wel benieuwd naar de uitkomst!
  8. Dit is de originele uitlaat (zie afbeelding), die van jou is na mijn mening een Sito+ Groetjes.
  9. Je kunt een set sproeiers kopen bij sip bijvoorbeeld, dan kun je verschillende proberen. https://www.sip-scootershop.com/en/products/jetting+kit+dellorto+5072+_40100300 Weet alleen niet zeker of deze ook op de automatica carburateur passen Ergens op het forum heb ik gelezen welke bougie er wordt aangeraden, zal nog even zoeken. Ich fahre den Pinasco auch auf meiner PK50XL2 Aut. und habe jetzt nach der Einfahrzeit eine 82er Düse verbaut. Kerze fahre ich auch die B9HS, bis dato keine Probleme damit.
  10. Heb ook even een filmpje voor je gemaakt. Kun je even vergelijken
  11. Die van mij heeft nieuwe lagertjes, carburateur is ultrasoon gereinigd. Nieuwe olie, toch trekt deze ook relatief traag op. Nu rij ik de rest van de tijd op een xr600r of gsx-r 750, dus dat is sowieso even omschakelen. Maar waar doel je op met dezelfde problemen door lange stilstand?
  12. Grappig, in korte tijd 3 automatica's op het forum erbij. Kortom alle drie lopen tegen hetzelfde aan. Je kan de volgende pagina's even lezen. Die zijn actueel en staat misschien nog wat info en bevindingen in.
  13. Nope, je moet bijbehorende cups ook mee bestellen. Staan ook op deze site. https://www.vespa-schmiede.de/-100-1921-2042-2531-2820-2827.html Schrik niet van de prijs je hebt er 14 nodig.
  14. Wat een mooi apparaat! Zit stiekem nog wel te denken om eens een schakel te gaan kopen! Maar vind ze eerlijk gezegd wat aan de dure kant.
×
×
  • Create New...