Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LockOn

Leden
  • Items

    27
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Nog niet
  • Mijn Scooter(s)
    Vespa PK 50 automatica
    VA52T

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Scharsterbrug
  • Land
    Nederland

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

LockOn's prestaties

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Zeldzaam
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done

Recente badges

3

Reputatie

  1. Bedankt voor je reactie Gio, daar was ik ook al een beetje bang voor. Niet het klusje waar ik eigenlijk op zat te wachten, heb nog geen slagmoer sleutel. En volgens mij alleen die vliegwiel trekker van de schakel variant. Iemand nog tips om de moer op het vliegwiel zonder slagmoer sleutel los te krijgen?
  2. Hallo, Sinds een tijdje wil mijn vespa pk 50 automatica (elektrische start) niet meer, de bougie vonkt niet. Heb een nieuwe bobine geprobeerd. Nieuwe bougie geprobeerd. Andere bougie kabel. Spoel doorgemeten (Op contact) rood/wit = 105 ohm groen wit = 500 ohm Alle contactjes langs geweest, opgeschuurd en ontvet. Heeft iemand tips waar ik nog kan zoeken? De accu die er aan hangt is slecht, maar gebruik de kickstarter. Het aparte is, af en toe vonkt hij wel weer even. Groetjes.
  3. Als er vuil in de tank zit, maakt het niet uit dat de carburateur nieuw is.😏
  4. Vlotter in de carburateur blijft hangen, misschien vuil in de tank?
  5. Deze uitlaat bocht heeft hij al besteld Wel jammer dat de informatie van peter zo verspreid over het forum, hij had beter even één topic kunnen aanmaken. Was qua communicatie beter geweest.
  6. Lijkt mij van wel( dat ie al goed staat), als je het spul niet los hebt gehad. En zoals Pilaf aangeeft dat hij standaard op 18 graden staat. Dan veranderd dit niet door de cilinder en zuiger te wisselen.
  7. Misschien heb je hier wat aan? http://modernvespa.com/forum/topic131461
  8. ''De vooronsteking voor deze cylinder moet bij jouw autimatica op 18 gr staan volgens scooter-centre.com'' Dit is een citaat wat ik ergens op het internet las
  9. Ben wel benieuwd naar de uitkomst!
  10. Dit is de originele uitlaat (zie afbeelding), die van jou is na mijn mening een Sito+ Groetjes.
  11. Je kunt een set sproeiers kopen bij sip bijvoorbeeld, dan kun je verschillende proberen. https://www.sip-scootershop.com/en/products/jetting+kit+dellorto+5072+_40100300 Weet alleen niet zeker of deze ook op de automatica carburateur passen Ergens op het forum heb ik gelezen welke bougie er wordt aangeraden, zal nog even zoeken. Ich fahre den Pinasco auch auf meiner PK50XL2 Aut. und habe jetzt nach der Einfahrzeit eine 82er Düse verbaut. Kerze fahre ich auch die B9HS, bis dato keine Probleme damit.
  12. Heb ook even een filmpje voor je gemaakt. Kun je even vergelijken
  13. Die van mij heeft nieuwe lagertjes, carburateur is ultrasoon gereinigd. Nieuwe olie, toch trekt deze ook relatief traag op. Nu rij ik de rest van de tijd op een xr600r of gsx-r 750, dus dat is sowieso even omschakelen. Maar waar doel je op met dezelfde problemen door lange stilstand?
  14. Grappig, in korte tijd 3 automatica's op het forum erbij. Kortom alle drie lopen tegen hetzelfde aan. Je kan de volgende pagina's even lezen. Die zijn actueel en staat misschien nog wat info en bevindingen in.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...