Jump to content
Vespaforum.be

RudiDan

Members
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About RudiDan

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    Nog op zoek naar een club
  • Mijn Scooter(s)
    VNB2T 1961
    Px 50 xl automatic 1983

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Kruisem
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

478 profile views
  1. Hey, is de elektronische ontsteking nog te koop? Past deze op een 150 gl van 1963? 
     

    1. blen

      blen

      Is nog te koop. Denk wel dat het past maar best eens navragen aan kenners

  2. Ik heb gewoon de Italiaanse site gevolgd aanvraag gedaan via hun plus papier van origine ;. Dan mail gehad over mijn Vespa en om de betaling uit te voeren. Maar DIV kende deze formulieren niet ze dachten deze vals waren ( piagio geeft geen gelijkvormig ‘s attest maar document van origine )en zo moeten bewijzen ze echt waren; tenslotte kunnen verkrijgen DIV contact opnam met piagio en op 1 werkdag had ik mijn plak en inschrijving ; kost de helft minder dan bij bfov. Is zeker proberen waard je weet alles van je wesp, zelfs wanneer hij in België was ingevoerd ,nr motor enz;
  3. Dit is mogelijk , maar veel tijd en geduld hebben ,met papieren uit Italië moet je ook nog eens lang douane gaan . Zonder papieren deze aanvragen bij piagio Italië koste mij 150€ .Bij mij 4 maanden mee bezig geweest en het was een Belgische; was in 1961 ingeschreven als 50 cc maar het is een 125 cc dus de mijne is voor eerste maal ingeschreven in 2018 lol wat een circus hier in België . Veel suc6
  4. RudiDan

    Project 1963 vbb2t

    Beste, mooi project; als je de bagagerek niet meer gaat gebruiken wil ik het wel overnemen ...pm me maar grz
  5. RudiDan

    Aspen

    Dank voor het antwoord
  6. RudiDan

    Aspen

    Ik vraag me wel af of de classics met Aspen kunnen rijden , heb dit in mijn boomzaag gedaan en deze draaid toch anders ...
  7. Zal foto proberen plaatsen maar je ziet er niks aan alleen slaat de vonk over van de buitenkant niet meer van het midden van de bougie
  8. Ja sorry lees niet altijd na ,en let nie altijd op .autocorrectie maakt hij soms andere worden dan deze ik wil zeggen
  9. Oeps ik heb me gemist is een gl inblaast van gs ...
  10. Nero , sorry ik u zo stoor maar ik heb een typfouten gemaakt nl mijn motor is een gl inblaast van gs .is de bougie dezelfde als. In de gs ? Dank voor je antwoord.

  11. Thx voor jullie snelle reactie ga morgen eentje halen en testen.
  12. Eindelijk kan ik met de wesp op pad en sta ik konstant in panne... de bougie gaat altijd stuk. Zit er nieuwe in start hij bij 1 kick. Vind niet direct het probleem . Mijn bougie van een gs 150 cc uit 1963 gaat altijd stuk na enkele km rijden. Nu vraag ik me af of deze wel de juiste is voor dit type motor want ik vervang deze origineel door wat er oorspronkelijk inzat. maar nu vroeg ik me af is dit wel de juiste.het is een ngk b8hs. Of weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? De motor is gereviseerd maar met vice platinees. Al bedankt voor het meedenken Rudi
  13. Hallo allemaal we zijn 2018 zou dit nog eens plaatsvinden dan schrijf ik me in voor motor revisie... mvg Rudi
  14. Hey mark ik ben rudi..

    ik zie in een post je moeder en oud fietsje op de solder geeft staan...

    doen ze het niet weg ik zoek niet eentje...

    mvg rudi 

  15. Thx ik zal zo eentje bestellen. dank voor de hulp allen mag slotje op ...
×
×
  • Create New...