Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta 150cc mousse


PatRatInSpee

Aanbevolen berichten

Vandaag per toeval bij iemand deze schoonheid in de garage zien staan en jawel... is te koop...

Per toeval zag ik deze in een garage staan... Ik heb maar een enkel fotootje van slechte kwaliteit en weet geen concrete details. Maar de Lammy dateert van rond 1967 zou een versie 3 zijn... 150 cc en volledig in zijn originele jus, rijdend en belgische papieren. Maar het rare was dat het voorspatbord en het beenschild in een soort mousse zijn heel raar. De kopkamp leek me in leder overtrokken. Is dit iets zeldzaam? Naar mijn eerste indruk denk ik perfecte originele staat...

Er is ook over een prijs gesproken... 2250

zelf heb ik helemaal geen idee over de prijsindicaties voor een Lambretta... Wat vinden jullie?

 

 

image.jpg

Link naar reactie

2250 is veel geld... zelfs voor een originele scooter. en die 'mousse' lijkt mij enkel te verklaren om onderliggende schade te verstoppen ne zal de prijs alleen maar naar beneden halen. Een nieuw voorspatbord is gemakkelijk te vinden maar origineel neusstuk in goede staat kost al rap wat geld...

Koplamp in leer overtrokken zou kunnen zijn om de stuurkap te beschermen voor een polyester windscherm dat er vroeger misschien opstond. Deze hadden nogal de neiging om de lak van het stuur te beschadigen door trillingen...

Link naar reactie

zou die "mousse"  misschien vergane vinyl kunnen zijn? zoals ze vroeger wel ns op autodaken kleefde?  na jaren wordt die licht en erg bros van structuur.. net een soort harde mousse.. tis maar ne gok hoor...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...