Ga naar inhoud

DAXX

Leden
  • Aantal items

    835
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    28

DAXX last won the day on August 16

DAXX had the most liked content!

Community reputatie

258 Excellent

6 Volgers

Over DAXX

  • Titel
    Lid

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    WHATEVA!! MOTORSCOOTER CLUB
  • Mijn Scooter(s)
    GTS 300
    TUBONI
    PX200

Persoonlijke Gegevens

  • Beroep
    Vetkrabber
  • Land
    België
  1. Garmin Zumo

    De aan en uit knop al gevonden nero?
  2. Evenementen: The Rusty Crew Run Part II

    Dit is nog één van de allerlaatste "old school meetings" die er zijn in België,de mannen van luik doen er ook nog één en dat zal het zijn volgens mij als ik mij niet vergis. De Scooteristen die al jaren meedraaien in het milieu zullen dit wel kennen, sommigen hebben zelfs ook nog meetings in elkaar gestoken, zulke meetings zijn niet te vergelijken met de grotere evenementen die op ons grondgebied plaatsvinden, maar hebben voor vele nog een nostalgische waarde, die wij proberen te behouden. Deze meeting heeft ook een Internationaal kader en iedere scooterist is van harte welkom, classics,Vespa lammy,GTS,GTV MP3,Bella,Zundapp,Moto Guzzi en ik vergeet er wss nog een paar. Wij blijven geloven in "old school scooterisme" en zolang we dit kunnen blijven organiseren zullen we het blijven doen. CHEERS
  3. Voetversnelling

    Ik heb het al eens aangehaald en zal het nog eens zeggen,,,zolang diene gearshifter niet terug NUL stand komt, is dit een pain in the #ss om met te rijden. En als het is voor op een ander stuur is zijn er andere mogelijkheden zoals bv de gearshifter van MB developments ( heb ik zelf). CHEERS
  4. Evenementen: The Rusty Crew Run Part II

    https://www.facebook.com/events/273225833159710/?acontext={"action_history"%3A[{"surface"%3A"dashboard"%2C"mechanism"%3A"calendar_tab_event"%2C"extra_data"%3A"[]"}]%2C"source"%3A2}
  5. electrische scooter

    hier de link https://www.facebook.com/electrify.your.vespa/
  6. electrische scooter

    bij het googlen kom je natuurlijk wel op conversies die natuurlijk hun nadelen hebben,,,zowel op range als esthetiek,,,mijn bedoeling is dit te bouwen op, een originele carter en dit plug&play te maken,,,de enigste persoon(firma) die daar al redelijk in geslaagd is, is e-cranck. deze gebruikt een eigen ontworpen motor met satelliet reductie tandwielen, die dan op de plaats van de kruk as komen, zodat je nog altijd uw 4 vitessen hebt, ik vindt dit persoonlijk niet echt een goed idee om uw tandwieloverbrenging nog te gebruiken, maar zijne motor daarentegen spreekt mij wel aan. CHEERS
  7. electrische scooter

    En ze kunnen natuurlijk niet achterblijven hé http://www.piaggio.com/wi-bike/nl_NL/#b-green
  8. electrische scooter

    hoe ge het ook keert of draait,,dit wordt de toekomst,,,dus laat uwe puriteinse attitude wegslippen en denkt mee met mij na,hoe we dienen elektrische cinéma kunnen inbouwen in onze classic scooter!! clock is ticking!! CHEERS
  9. Tool voor motor ophangrubbers

    nero,,,dat is gene vaseline,,,als het U "past" geef ik eens ter dege nen uitleg waarvoor ge vaseline gebruikt
  10. Tool voor motor ophangrubbers

    Bon,ik heb da grapje in orde gekregen, geen noemenswaardige problemen tegengekomen en het resultaat, zonder testrit is fenomenaal,,in die zin, ik had nen enorme wiebel op mijn ophanging zelfs te voelen wanneer ge aan uwe achterband aan het sleuren was, je zag zelfs de motorophanging radiaal verschuiven op de motor bout, dus met die Jocjeys te plaatsen in de motorophanging en nen PLC Corse in de achterveer ophanging, staat dien nu blok wreed stijf in het chassis. Ik heb nen trekker en duwplaat laten maken in "Erthalon",maar heb die ni nodig gehad en mijn idee om alles langs 1 richting eruit te trekken is nen NO GO,er zit een vernauwing in het midden van diene blok. De originele rubbers die eruit kwamen, zagen er eigenlijk nog wreed goe uit, dus ik kan besluiten dat die originele eigenlijk niet voldoen, mijn gedacht. Eens kijken of ik in bijlage wat foto's kan plaatsen
  11. Tool voor motor ophangrubbers

    Alvast bedankt voor de reacties, Ik ga proberen de silentblocs er langs dezelfde richting uit te krijgen, want de bussen zitten echt tegen elkaar. Wat nog een optie zou zijn,volgens mij is om met een kragentrekker te werken,,anyway ik geef het dit weekend eens nen try out. De optie met een keilbout lijkt mijn ook wel een goed idee,,,eens kijken of ik er één vindt in de juiste diameter. CHEERS
  12. Tool voor motor ophangrubbers

    Gegroet, Voor ik zelf iets in elkaar begin te knutselen, was ik op zoek naar een tool voor die ophangrubbers uit uwe motorophanging te krijgen, bij SIP heb ik niets gevonden. Zijn er mensen die hun eigen tool hebben gemaakt of ergens gekocht, dan hoor ik het wel. Ik weet ook wel dat ge de rubbers oldschool kunt doorbranden,,maar dat ben ik niet van plan, ik heb van die Jockeys gekocht ter vervanging van de originele ophangrubbers en als die maten niet kloppen of iets anders, dan kan ik de oude eventueel terug monteren, vandaar .
  13. Bescherming draadjes in kabelboom

    spiraal buis of flexibel ,deze kan ook opengesneden zijn zodat je dat ten alle tijde ergens kunt rond doen,,,eens kijken of ik in bijlage wat foto's van mijn huidig project kan plaatsen, heb er ook mijn kabel gainen ingestoken.
  14. Luchtfilter PX200

    heb een voorgeboorde gekocht en hem eerst goed uitgeblazen voor ik hem gemonteerd heb, ik ben nu nog bezig met de juiste afstelling, maar komt goed...hoop ik CHEERS
  15. Luchtfilter PX200

    alvast bedankt voor de reacties, Vandaag wat meer tijd gehad en eens gaan opzoeken bij SIP Idd er moeten gaten ter hoogte van de sproeiers zijn(standaard 200) ,ik had al een donkerbruin vermoeden dat er iets scheelde aan mijne airflow. Ik vermoed dat dit nen luchtfilter van een 125 is, die voorgemonteerd stond op een 200. CHEERS
×