Ga naar inhoud
Vespaforum.be

27-28/09: Vespa-dag in de Kempen !


javanu

Aanbevolen berichten

Bedankt aan iedereen voor de fantastische reacties en vooral voor de schitterende foto's ! Het was idd een reuze dag van 's morgens tot 's avonds en dat is volgens de reacties bij de deelnemers ook zo overgekomen. Wij waren zeer aangenaam verrast door de opkomst en dit geeft ons weer de kracht om hier vooral mee door te gaan. Nu ga ik mij eerst even concentreren op de oprichting van onze nieuwe Vespaclub. Dit wil echter niet zeggen dat alles nu stil zal vallen, want we gaan nog een paar ritten meedoen van andere clubs.

Op 12 oktober rijden we naar de bijeenkomst op het circuit van Zolder. De organisatie hier wordt gedaan door onze vrienden van Squadra Veloce die we al een paar keer op onze ritten mochten begroeten. We komen op zondag 12/10 bijeen bij B-Streetzone vanaf 11u30 en we vertrekken dan om 12u00 richting Zolder.

Nogmaals dank aan alle deelnemers van gisteren en tot zondag 12 oktober.

groetjes

Jacques en Rita

Link naar reactie
Beste vespisten mag ik julie vragen om niet langer meer van die prachtige foto's en verhalen te posten over deze rit. (lach)

Het doet me zo al pijn genoeg dat ik er niet kon bij zijn.

Mvg Een gebroken man.

Waren het goei (aangebrande) mosselen? hehe

De volgend ekeer eh (Avanti Vespa) in Zolder.

Link naar reactie

Ook van onze kant hartelijk bedankt aan de organisatoren, zeker voor B-Streetzone

voor het ontbijt, Cava... het Toscaans buffet was ook lekker, jammer dat er niet meer Vespaïsten mee gekomen zijn.

Het was onze eerste rit in groep, 100% meegevallen.

We proberen er tijdens de andere ritten ook bij te zijn.

Els en Ann(uit Mol)

Link naar reactie
...en dan DOORRIJDEN he aan de rode lichten,als er wegkapiteins staan...:pp

wegkapiteins mogen helemaal geen kruispunten met lichten afzetten. Voor rood moet je ALTIJD stoppen, tenzij er politiebegeleiding is. Een wegkapitein mag enkel de voorrang van rechts "overrulen"

lees dit maar eens:

http://www.wegcode.be/wet.php?wet=1&node=art43ter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...