Ga naar inhoud
Vespaforum.be

27-28/09: Vespa-dag in de Kempen !


javanu

Aanbevolen berichten

Ter gelegenheid van grootse opendeurdagen van B_StreetZone (Geel-Zammel) op 27 en 28 september 2008 wordt er van alles georganiseerd !

Op zaterdag 27 sept. is iedereen welkom bij B_StreetZone voor een bezoekje aan de zaak vanaf 10.00 h tot 17.00 h

Een hapje en een drankje zijn ter plaatse voorzien.

Zaterdagavond is er Vespacafé van 20.00 h tot ...

Op zondag 28 september organiseert B_StreetZone in samenwerking met de Vespavrienden van de Kempen een bijeenkomst aan de zaak met daarna een rondrit richting Scherpenheuvel. Daarna is er aansluitend een Toscaans buffet in 't Kuipke van 1ste klasser Westerlo. De normale prijs hiervoor is 12,00 € maar B_StreetZone geeft 2,10 € sponsoring per deelnemer aan de rit die aan het buffet wil deelnemen en zodoende kunnen wij dit aanbieden aan 9,90 € p.p. (tof van Bob en Greet !)

Opgelet ! Zondag 28 sept. 2008 - 3e Rondrit in de Kempen

* Bijeenkomst vanaf 10.00 h met GRATIS ontbijtbuffet voor alle deelnemers

tot 12.00 h !

* Start rondrit om 12.00 h

* Stop rond 13.15 h in Scherpenheuvel voor ongeveer 1,5 uur

* Terugkomst bij B_StreetZone rond 16.00 h

* Om 16.30 h vertrek naar 't Kuipke van 1ste klasser Westerlo

* Van 17.00 h tot 19.00 h Toscaans buffet verzorgd door Keurslager David Wijnants

uit Westerlo ter gelegenheid van het 20-jarig bestaan van zijn zaak

* Ter plaatse wordt een Vespa LX 50 cc en andere prijzen verloot onder de klanten

van de Keurslager. Hoe deelnemen aan de spaaractie :

kijk dan op www.keurslagerdavid.be

* Voor de aanwezigen is er nog een tombola voorzien met een prachtige

verrassingsprijs ! Een aanrader van formaat !!!

Een dag om nooit te vergeten !

Inschrijven voor dit spektakelgebeuren kan via e-mail : jacques.vannuenen@telenet.be

Gelieve te vermelden of je deelneemt aan het ontbijtbuffet (gratis !) en/of aan het

Toscaans avondbuffet en het aantal personen.

Inschrijven kan tot en met 20 sept. 2008. Het inschrijvingsgeld moet worden gestort voor 21 sept. 2008 op rek.nr. 000-0834751-66 op naam van Jacques Van Nuenen

(Koning Albertstraat 16 2381 Weelde).

De rit kan natuurlijk ook worden meegedaan zonder aan één van de buffetten deel te nemen.

Mis deze unieke dag niet ! Tot dan !

Vespavrienden van de Kempen

Link naar reactie

haha

das letterlijk" morgen meer info"

kon je niet wachten Jacques?

hehe

Tis idd SUPERnieuws en we zullen er wederom bij zijn...

Kijk er weeral naar uit!!

PS je had misschien beter de datum in de titel gezet,nu komt deze misschien weer niet in de "sticky"sectie...maar geen nood,we houden hem int oog...

Link naar reactie

Nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraag dus kom ik maar niet af zeker, want ik ga niet betalen voor iets dat ik toch niet eet. Het is blijkbaar moeilijk om een simpele vraag te beantwoorden. :-(

Link naar reactie
Nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraag dus kom ik maar niet af zeker, want ik ga niet betalen voor iets dat ik toch niet eet. Het is blijkbaar moeilijk om een simpele vraag te beantwoorden. :-(

Antwoorden is niet moeilijk, maar ze zijn nog steeds aan het zoeken achter die vegetarische koe...

Link naar reactie
Antwoorden is niet moeilijk, maar ze zijn nog steeds aan het zoeken achter die vegetarische koe...

Amaai, zo flauw! Moet er nog zout zijn?

Een koe is altijd vegetarisch! Die zijn dus slimmer dan de meeste mensen...

Link naar reactie
Nog altijd geen antwoord gekregen op mijn vraag dus kom ik maar niet af zeker, want ik ga niet betalen voor iets dat ik toch niet eet. Het is blijkbaar moeilijk om een simpele vraag te beantwoorden. :-(

Sorry Erix, maar wij zijn op reis geweest en zijn juist terug van Oostenrijk. Ik heb om eerlijk te zijn geen idee of er vegetarisch eten is voorzien. Het buffet wordt samengesteld door die keurslager uit Westerlo. Het enige wat mij is verteld is dat het een vrij uitgebreid buffet is, zodat ik veronderstel dat er wel gerechten zullen bij zijn waar geen vlees in zit. Je ziet maar ;-)

groetjes

Jack

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...