Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Curry?


Valke

Aanbevolen berichten

Goed begrepen. Maar zeg nooit nooit; wie weet zijn Curry Automatica PK50s over 10 of 20 jaar de orde van de dag! (rofl)

Los van of dit een curry is of niet; een schakel PK is leuker hoor!

Link naar reactie

In een recent artikel in Scootering over een stoffige fabriek in India, die men gevonden had, werd melding gemaakt van PK series aldaar.

Veel van de spullen uit die fabriek staan nu bij SIP te koop (zoeken op "PL170") en wellicht zit daar PK spul bij. Hoogstwaarschijnlijk gaat het dan om onderdelen welke in Italie gemaakt werden. Curry of niet!!!???

Link naar reactie

Ik heb mij gisteren ne PK50S (handgeschakeld op aanraden van o.a. MR10) van '82 gekocht, ne witte, en volledig in orde, alleen een beetje stroeve vitessen, kan iemand zeggen of dat normaal is?

Met de vitessen werken is geen probleem, na een halfuurtje was ik dat al gewoon :)

Ik ben er iig al zeer tevreden mee! :)

Valke

Link naar reactie
Voila :) Als ik nog wa gespaard heb komt er sowieso een ander zadel op!

]

De "Gette" verzamelt zo'n zadels want die is daar verzot op, misschien kan je wisselen met hem. LOL

Ja, ik heb nog een mooi wit liggen, ik denk wel dat dat beter bij u kleurtje zal passen.

hoewel het dan weer waarschijnlijk niet op uw PK-kader gaat passen.

Link naar reactie

Die lange kabel: gaat die naar je koppeling? Die lijkt me nogal lang nl.

Je schakelkabels stellen, smeren, of de binnenkabels vervangen zou kunnen helpen.

Ook even in je stuurhoofd kijken of de schakelkabels niet aan het rafelen zijn.

Scoot ziet er goed uit - hij geeft bijna licht :)

Link naar reactie
Ja schakelen gaat nogal hard vantijd. Ik geraak ook amper in 'de nulde versnelling'. Ik zit altijd nog in tweede en dat maakt het vrij moeilijk om te stoppen zonder stil te vallen ;)

Na hoelang rijden ongeveer gaat de choko er trouwens weer in?

Dat probleem heb ik ook met mijne px 125 dat het schakelen naar neutraal soms niet mogelijk is en dan moet ik in tweede vertrekken (voetrem gebruiken, embrayeren en gas geven)en anders moet je de lichten wat in het oog houden en rijdend op tijd schakelen en in neutraal zetten. Het is een beetje het probleem bij de PXen, geloof ik!

Choke? Even voor het starten wat gas geven en dan choke terug induwen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...