Valke Geplaatst: 6 augustus 2008 Delen Geplaatst: 6 augustus 2008 Kan iemand zeggen of dit ne curry is? http://www.kapaza.be/Brommers_en_scoote ... 50_xl.html Merci En nen aandrijfriem, is dat moeilijk te vervangen? Link naar reactie
Gette Geplaatst: 6 augustus 2008 Delen Geplaatst: 6 augustus 2008 dat model is niet gemaakt in Curryland en ik denk dat die aandrijfriem voor een automatische schakeling is Link naar reactie
Cult Geplaatst: 6 augustus 2008 Delen Geplaatst: 6 augustus 2008 Vespaboy007 hier op het forum zal jou zeker een goed antwoord kunnen geven... Curry is het in ieder geval niet... Link naar reactie
Valke Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 Bedankt voor het snelle antwoord Dus een PK50 is nooit een curry, of begrijp ik het verkeerd? Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 7 augustus 2008 Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 Goed begrepen. Maar zeg nooit nooit; wie weet zijn Curry Automatica PK50s over 10 of 20 jaar de orde van de dag! (rofl) Los van of dit een curry is of niet; een schakel PK is leuker hoor! Link naar reactie
Valke Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja maar gewoon rijden zal voor mij al genoeg zijn denk ik Dat er geen papieren bij zijn, is dat een probleem; bv. duurt het lang om daaraan te raken of kost het veel ofzo.. Valke Link naar reactie
Christiaan Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 In een recent artikel in Scootering over een stoffige fabriek in India, die men gevonden had, werd melding gemaakt van PK series aldaar. Veel van de spullen uit die fabriek staan nu bij SIP te koop (zoeken op "PL170") en wellicht zit daar PK spul bij. Hoogstwaarschijnlijk gaat het dan om onderdelen welke in Italie gemaakt werden. Curry of niet!!!??? Link naar reactie
Valke Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ik heb mij gisteren ne PK50S (handgeschakeld op aanraden van o.a. MR10) van '82 gekocht, ne witte, en volledig in orde, alleen een beetje stroeve vitessen, kan iemand zeggen of dat normaal is? Met de vitessen werken is geen probleem, na een halfuurtje was ik dat al gewoon Ik ben er iig al zeer tevreden mee! Valke Link naar reactie
Valke Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Voila Als ik nog wa gespaard heb komt er sowieso een ander zadel op! Link naar reactie
EriX Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Voila Als ik nog wa gespaard heb komt er sowieso een ander zadel op!] De "Gette" verzamelt zo'n zadels want die is daar verzot op, misschien kan je wisselen met hem. LOL Link naar reactie
Gette Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Voila Als ik nog wa gespaard heb komt er sowieso een ander zadel op!] De "Gette" verzamelt zo'n zadels want die is daar verzot op, misschien kan je wisselen met hem. LOL Ja, ik heb nog een mooi wit liggen, ik denk wel dat dat beter bij u kleurtje zal passen. hoewel het dan weer waarschijnlijk niet op uw PK-kader gaat passen. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Die lange kabel: gaat die naar je koppeling? Die lijkt me nogal lang nl. Je schakelkabels stellen, smeren, of de binnenkabels vervangen zou kunnen helpen. Ook even in je stuurhoofd kijken of de schakelkabels niet aan het rafelen zijn. Scoot ziet er goed uit - hij geeft bijna licht Link naar reactie
Valke Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ja schakelen gaat nogal hard vantijd. Ik geraak ook amper in 'de nulde versnelling'. Ik zit altijd nog in tweede en dat maakt het vrij moeilijk om te stoppen zonder stil te vallen Na hoelang rijden ongeveer gaat de choko er trouwens weer in? Link naar reactie
px-crazy girl Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ja schakelen gaat nogal hard vantijd. Ik geraak ook amper in 'de nulde versnelling'. Ik zit altijd nog in tweede en dat maakt het vrij moeilijk om te stoppen zonder stil te vallen Na hoelang rijden ongeveer gaat de choko er trouwens weer in? Dat probleem heb ik ook met mijne px 125 dat het schakelen naar neutraal soms niet mogelijk is en dan moet ik in tweede vertrekken (voetrem gebruiken, embrayeren en gas geven)en anders moet je de lichten wat in het oog houden en rijdend op tijd schakelen en in neutraal zetten. Het is een beetje het probleem bij de PXen, geloof ik! Choke? Even voor het starten wat gas geven en dan choke terug induwen. Link naar reactie
Cult Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 probleem bij PX'en? de mijne ga nochtans vlot zenne... Link naar reactie
px-crazy girl Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 probleem bij PX'en?de mijne ga nochtans vlot zenne... dan heb de gij chance...! Link naar reactie
Cult Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 nee,ne goeien technieker Link naar reactie
Valke Geplaatst: 12 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 Ja de choke... mijne nafttank was gewoon ver leeg Link naar reactie
px-crazy girl Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 nee,ne goeien technieker die moet je mij dan maar eens voorstellen-) Link naar reactie
Cult Geplaatst: 12 augustus 2008 Delen Geplaatst: 12 augustus 2008 http://www.handelsgids.be/Grobbendonk/fietsen-dirk/ Link naar reactie
px-crazy girl Geplaatst: 13 augustus 2008 Delen Geplaatst: 13 augustus 2008 Merci zene! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.