Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 150 S - langdurige stilstand


peter pips

Aanbevolen berichten

Ik sta op het punt een Vespa 150 S te kopen in de regio Sint Niklaas.

Helaas staat deze reeds een 4 tal maanden stil en lukt het starten niet.

Ik wil pas tot de aankoop overgaan indien hij rijdt.Ik zelf heb te weining technische kennis.

Mogelijks strake van parafinevorming ?

Wie helpt mij om deze wesp aan te praat te krijgen of om praktische informatie

te geven ?

Link naar reactie

Vespa uit '61, met Belgische inschrijving, wordt verkocht tegen 2.500 €.

Werd oorspronkelijk van België naar Spanje geëxporteerd.Er blijken daar ter plaatse

moeilijkheden om in Spanje documenten te bekomen.Werd recentelijk opnieuw naar kennis (zonder technische Vespa kennis) in België gebracht met opdracht tot verkoop.

Link naar reactie

Ik denk eerlijk gezegd dat hij toch niet snel een koper zal vinden die 2500 euries neertelt voor een Vespa die niet eens start. Of heb ik het verkeerd ? Kan best wel een goeie Vespa zijn, daar niet van, maar een Vespa die niet start daar kan toch werkelijk vanalles aan schelen... te beginnen bij 'geen naft'.

Link naar reactie

Kun je geen deal maken met de verkoper dat jij hem koopt voor dat bedrag als de verkoper hem binnenbrengt bij bv scootermarket ter reparatie op zijn kosten?

En als ie daar geen trek in heeft zou ik toch meer richting de 1000-1500 denken qua prijs (in het ergste geval kost je et een nieuw blok en blijft de prijs nog rond de 2500 ;)

Link naar reactie

Een Spaanse voor 2500??? ZOOOOOOOOOOOOOOOOOT

Voor die prijs mag em alleszins starten en kan er nog een garantie van 3maanden bij...

Koop geen kat in een zak, laat em staan. Dit is naar mijn bescheiden mening de puurste oplichterij!!!

Een 150S is een motovespa van Spaanse makelij, zeker niet in België gebouwd hoor...

Link naar reactie
@vnb7: heb jij soms problemen met motovespa?

NOPE... daar gaat het helemaal niet om... Lees gewoon eens da verhaal... Ik vind een 150S zelfs héél mooi! zelf bijna ene gekocht voor €450, ook niet rijdend.

Krijg ik nu op m'n bakkes?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...