Dr Who Geplaatst: 12 juni 2008 Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Cylinder head MALOSSI PX200 NEW!! MALOSSI catches the wave and developed an update for their tuning cylinder kit in the "best of all"-class. The 210 is now available with a special designed MALOSSI cylinder head. cylinderhead MALOSSI H.T.S.R. (High Turbolence Squish Racing) • Heads with high turbolence concentric combustion chamber • Squish setduring the dynamometrical brake adjusting • Re-calculated linings and coolingsurfaces • Material: high silicon content aluminium • Pressure melted, workedon highest precision working centres Go to article's details Racing cylinder MALOSSI 210cc Vespa WITH HEAD! MALOSSI is glad to introduce the new cylinder kit for PIAGGIO Vespa Cosa/PX200. At last, the historic cylinder is now equipped with the new MALOSSI cylinder head. Cylinder head with hemispherical combustion chamber and central spark-plug, which grant a better combustion for a more sports drive.A great innovation characterizes this product: the employment of an o-ring seal instead of the gasket so as to get a better heat transfer between cylinder and head. Go to article's details Racing cylinder QUATTRINI 172 M1X MILLEMIGLIA Forza Quattrini! Wake up and smell the coffee folks! Quattrini "Max" has hit the market with a new cylinder for 125/150 pilots while other manufacturers are still fast asleep. Great news for sporty small block drivers: a flawless aluminum cylinder with a high quality piston - life can be soooo sweet! The QUATTRINI M1X MilleMiglia cylinder kit is the newest in QUATTRINI's successful series. Here's where high quality workmanship combines with the performance of a real racing sport product. Their goal: develop a cylinder with the performance of a MALOSSI 166 and the durability of a DR 177. First tests using a modified rotary disc motor with Vespatronic and 28 mm carburetor gave 24.3 hp and the crankcase, and this, with a PnP cylinder right out of the box! If you're looking for a high quality power packed aluminum cylinder, the M1X MilleMiglia is the right one. Gets an additional edge over most 177ers. Your motor block should be modified to fit the larger cylinder overflow. Cylinder kit has a centered spark plug, needs Cosa 125/ 150 cylinder cowl, Sip Nr. 19845000. Result: versatile performance to match all tuning levels, from dependable touring and commuting up to real quarter mile racer. a Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 12 juni 2008 Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Head: http://www.sip-scootershop.com/index.ph ... setlang=EN Set: http://www.sip-scootershop.com/index.ph ... setlang=EN M1X: http://www.sip-scootershop.com/index.ph ... setlang=EN Ook leuk - Tecnica 6: http://www.sip-scootershop.com/index.ph ... setlang=EN Lang leve de SIP newsletter Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 141€ voor die Technica 6 is er wel echt over. Ik vond die 75€ al veel voor wat er in de voorgaande reeks staat. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 12 juni 2008 Delen Geplaatst: 12 juni 2008 ah - maar deze heeft een set kleurkaarten gespoten met de orignele onverkleurde verf. Link naar reactie
Marnix_Vespito Geplaatst: 12 juni 2008 Delen Geplaatst: 12 juni 2008 Goed spul kost meestal geld, als je er niet tegenkunt dat er af en toe iets breekt en dat het geld kost moet je van tuning afblijven. Die 210 blijft een beest maar k ben benieuwd naar de FALC 207cc die volgend jaar uitkomt. Greetz Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 12 juni 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 juni 2008 We hebben het hier wel over een boek van 141€ hé. Link naar reactie
josse Geplaatst: 26 juli 2008 Delen Geplaatst: 26 juli 2008 de scooter met de camera op zou zo'n M1X zijn. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.