Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Versnellingsbak-olie vervangen


greenbull

Aanbevolen berichten

trechter zou ik nie doen.. teveel erin is nie goed

een paar drank rietjes aan elkaar make en dan zuige en erin blaze , is handig en gaat ... wel nie te hand zuige deraan want...

suc6

grtz

Link naar reactie

Zoals Fajes al zei, de grootste plastic spuit gaan halen bij de apotheker. Kost quasi niets en dat werkt het gemakkelijkste.

@ Greenbull: nu al olie vervangen? Je hebt je LML toch nog maar net of verbruikt die dan zoveel olie?

Link naar reactie

@Erix: hij heeft bijna 1000 km en dus moet de olie een eerste keer vervangen worden

@supervespa: ik dacht ook dat auto5 dit zou hebben. Niet dus. Evenmin Brico, Hubo en de plaatselijke auto-onderdelen winkel ook niet...

Maar die plastieken spuit lijkt me wel iets.

@anseeuw: als hij op de stand staat, vullen tot het randje van de opening

Link naar reactie
@anseeuw: als hij op de stand staat, vullen tot het randje van de opening

inderdaad als hij gewoon vlak staat

@Erix: hij heeft bijna 1000 km en dus moet de olie een eerste keer vervangen worden

Bij piagio is het eerste onderhoud gratis, is dit bij LML ook niet?

Link naar reactie

Inderdaad gratis. Maar ik woon te Gent, en ik heb hem gekocht bij Scooterservice in Brugge. Om enkel voor een olieverversing heen en terug te rijden zie ik niet zitten... 't Is tenslotte nu ook geen duur of moeilijk werkje, en ik pruts graag zelf aan zo'n dingen.

Link naar reactie

ja bij selfmade, brico, hubo,...

@greenbull: bij een eerste onderhoud wordt ook alles eens nagezien, alles eens goed aangevezen, soms de bougie vervangen, kabeltjes aangespannen,...

Link naar reactie

nu ze het toch over oliehebben , is het normaal da ze die SAE 30 bij benzine doen om er melange van te maken? (dezelfde als ik de blok dus)

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...