Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mag toch iets sneller optrekken!!


molle

Aanbevolen berichten

Nu is mijn PX 125 net terug van zijn eerste onderhoud. De motor loopt een 90km/uur wat ik voldoende vind. Maar ik zou toch graag hebben dan deze wat sneller optrekt. Ik heb ook nog wat te veel kilo's mee(95 schoon aan de haak).

Ik had een mail gestuurd naar Scootermarket om mijn katalysator te laten verwijderen en hij raad mij een Sito+ aan. Is dit al genoeg omdat extra beetje trekvermogen te leveren? Of moet ik al beginnen denken aan een DR177 of dergelijke.

Link naar reactie
Zoekfunctie al gebruikt maar vind er geen concreet antwoord op.

Wel dat er allemaal wat meer lawaai gaat komen maar niet direct meer koppel onderin.

Als je zoekt op sito plus of dr 177 dan vind ik véél antwoorden...

http://www.vespaforum.be/forum/search.p ... 1843026339

http://www.vespaforum.be/forum/search.p ... =214365346

Een beetje lui zeker?

;-)

En het antwoord op je laatste vraag is.

Ja, dan kun je doen! En ja dat is fraude. Je moet maken dat ze het niet zien...

Link naar reactie

Niets met lui te maken!!

Ik ga er gewoon voor. Gebruik hem niet voor het werk dus zo overdreven veel km doe ik niet. Ga een afspraak maken voor de Sito+ en als er volgend jaar iets aan moest schelen, tja dat is dan pech he. No guts, no glory!

Link naar reactie
Ga een afspraak maken voor de Sito+ en als er volgend jaar iets aan moest schelen, tja dat is dan pech he. No guts, no glory!

Afspraak maken om een sito+ te installeren??? Dat is poepsimpel om zelf te monteren. ;-)

Link naar reactie

sproeiers veranderen bij sito plus op een PX??? Niks van waar!

Ik rijdt al een paar jaar rond met sito+ (op diverse scooters nu) zonder iets te vervangen aan de sproeiers en dit op aanraden van Scootermarket en ook nog nooit last mee gehad hoor. Ik ken niemand die met een sito+ rondtuft waar de sproeiers van zijn aangepast.

Misschien is dit wel nodig bij de nieuwe LML. Ik 'denk' dat het iets te maken heeft met euro3 normen en de armere afstelling van carbu dus kan me wel inbeelden dat dit dan wel moet op een LML maar zeker niet op een PX en consoorten (T5, GS,etc...). Gelieve geen appelen (vespa) met citroenen (LML) te vergelijken a.u.b

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...