Ga naar inhoud
Vespaforum.be

wie heeft nog goei foto's van runs van ong. 10 j geleden ?


BOOTBOY

Aanbevolen berichten

Bwa, ne slechte was da ni echt, we hebben daar goe mee gelachen. Alleen nogal ne extreem linkse.

Wist je trouwens dat de naam Patpit naar zijn twee huisdieren verwijst? Hij had twee slakken, Pat en Pit, vandaar de naam (-: (echt waar).

euh,... het café was 'Pat Pit J' genaamd, oftewel 'geen medelijden' in het frans. allez ja, ieders 't zijne natuurlijk.

De uitleg van die slakken heeft ie allenszins toch ooit eens aan mij gegeven, misschien was hij wel een beetje met mijn voeten aan het spelen, dat deden we we wel wederzijds, op een leuke manier altijd.

Wa zou dieje mens nu doen?

De Pat heeft al enkele jaren een bistrooke in Schoten, De Groene Hemel. De broodjes saté heeft hij niet meer maar je kan er echt lekker eten!

Link naar reactie

Die blonde is Ans,ze was van Beerse en de foto was van de laatste meeting in Zandhoven 12 of 13 jaar geleden "Time fly's" hé Dimi. Onlans is er nog nen oproep gedaan om zoveel mogelijk vespa's bijeen te krijgen in Dessel voor nen trouw juist int weekend van onze Boom run (5-6juli). Dus dit is nu Ans en ze gaat 5juli trouwen, met deze wens ik het koppel veel geluk toe!

Link naar reactie
10 jaar geleden he ket, geen 20 ... ;.)

Ik denk dat da wel een dikke 15 jaar geleden is want ik heb het niet meer meegemaakt dat den John mee naar Borculo ging en mijn eerste jaar Borculo was '94.

We worden oud mannen!

Link naar reactie
Ik heb ook nog wat aant rommelen geweest.Dimi dien ambulance op den achtergrond van foto 005 voor wie was die nu weer? (Duitsland '95 of '96)

Fun Run in Duitsland, 10 DM betalen en het hele weekend gratis zuipen.

De ambulance was voor Eelco, het broertje van Richard. Een stuk glas in z'n vinger tijdens het modder glijden.

Ik weet het weekend nog goed want zondagmorgen op weg naar huis reed ik door een rood stoplicht, moest vervolgens blazen en dat koste me een paar honder Duitse Mark en een maand rijverbod in Duitsland... oef.

Verrek, hier sta ik ook bij:

scooterboys003.jpg

Ik heb ook veel foto's gemaakt maar dat inscannen is zoveel werk...

Venlo 1993:

venlo93.jpg

Mooie acties foto's van Buldog en ik, Venlo 1994:

venlo941.jpg

venlo946.jpg

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
@cult. hier in het antwerpen noord (kapellen ekeren) reden ook veel camino's rond. was toe regekmatig aflap tussen mods en canadiens. wie kent die nog?

die zwabbers van de canadiens zijn we regelmatig tegen gekomen in de volkslust, en daar was het wel iedere keer bagaar.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...