Ga naar inhoud
Vespaforum.be

wie heeft nog goei foto's van runs van ong. 10 j geleden ?


BOOTBOY

Aanbevolen berichten

@FASTPX enkele foto's wat er met de P200E is gebeurd, diene met de gouden Pajetten (velgen) voor en na

Foto van erNa gaat niet want hij werd in 2000 gestolen voor mijn deur.

Maar heb enkele jaren later hem nog eens opnieuw gebouwd op een PX frame. PS let op de GS da is nu een racerke soit zie foto:

IMAG0395.jpg

IMGAG0396.jpg

IMAG0337.jpg

Link naar reactie

Bwa, ne slechte was da ni echt, we hebben daar goe mee gelachen. Alleen nogal ne extreem linkse.

Wist je trouwens dat de naam Patpit naar zijn twee huisdieren verwijst? Hij had twee slakken, Pat en Pit, vandaar de naam (-: (echt waar).

Link naar reactie
@FASTPX enkele foto's wat er met de P200E is gebeurd, diene met de gouden Pajetten (velgen) voor en na

Verdomme, ik had daar zoveel werk in gestoken... ...tja, smaken en kleuren verschillen...;-)

Link naar reactie
Bwa, ne slechte was da ni echt, we hebben daar goe mee gelachen. Alleen nogal ne extreem linkse.

Wist je trouwens dat de naam Patpit naar zijn twee huisdieren verwijst? Hij had twee slakken, Pat en Pit, vandaar de naam (-: (echt waar).

euh,... het café was 'Pat Pit J' genaamd, oftewel 'geen medelijden' in het frans. allez ja, ieders 't zijne natuurlijk.

Link naar reactie

WTF Das den Harry (rechts) op die foto. Toen dat ik daar samen met op het HRITO zat in Deurne was da nen die-hard mod. Nadien ook mee op de academie gezeten, maar dan was hij precies al nimmer bezig met scooters enzo... Die is precies ook wel van den aardbodem verdwenen.

Den Harry werkt tegenwoordeg ip de academie, geeft daar les.

Allee, laatste keer dat ik 'm zag was twee jaar terug.

Link naar reactie

@FastPX na lang zoeken, dankzij Dimi enige voor en na foto's, scooters zijn de put ingegaan en dit was het resultaat, anno 1997

IMAG401.jpg

IMAG0400.jpg

IMAG0399.jpg

IMAG0397.jpg

IMAG0398.jpg

Resultaat derde foto de twee zwarte vooraan.

Dimi zijnen Tafspeed wou nooit ni starten, voor de rest reed da ding wel goed.

Link naar reactie
Bwa, ne slechte was da ni echt, we hebben daar goe mee gelachen. Alleen nogal ne extreem linkse.

Wist je trouwens dat de naam Patpit naar zijn twee huisdieren verwijst? Hij had twee slakken, Pat en Pit, vandaar de naam (-: (echt waar).

euh,... het café was 'Pat Pit J' genaamd, oftewel 'geen medelijden' in het frans. allez ja, ieders 't zijne natuurlijk.

De uitleg van die slakken heeft ie allenszins toch ooit eens aan mij gegeven, misschien was hij wel een beetje met mijn voeten aan het spelen, dat deden we we wel wederzijds, op een leuke manier altijd.

Wa zou dieje mens nu doen?

Link naar reactie

klote seg...ik heb er de leeftijd voor,maar zulke momenten als op de foto's nooit mogen beleven...

Denk dat het toch een beetje met de "locatie" in het Antwerpse te maken heeft...

Hier was het al "Honda Camino" wat de klok sloeg...

Link naar reactie

@cult: ekeren, vespa country for ages...

@dr who: ik weet dat hij een aantal jaar geleden een café in schoten is begonnen, ik weet ni of hij dat nog heeft. o

Link naar reactie

Idd Ekeren was toen Vespa town, zelfs toen er een fuif in de kroon werd gegeven kwamen ze (scooteristen) van Duitsland af, en omgekeerd ook, the Night owl in Düllerdorf of feestjes in Aachen altijd ambiance.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...