Shulty Geplaatst: 26 mei 2008 Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Ik ga waarschijnlijk van de week eens naar een GL kijken om hem eventueel aan te kopen. Ik weet wel wat van mekaniek af, maar op Vespagebied ben ik een complete leek. Ik heb ondertussen ook al het forum uitgespit, en weet dat ik zeker moet oppassen met currygevallen /-: Ik zoek daarom ook een ongerestaureerde, die ik later kan opmaken. Daar is trouwens ook meer plezier aan, hé (-; Op wat moet ik nu nog specifiek letten op zo 'n GL? Zijn er echte bijzonderheden? Ben als de dood voor de spreekwoordelijke kat in de zak...want die zijn er blijkbaar "plenty" te koop. Bij de GL zijn alvast alle papieren (douane) bij om hem in te schrijven op de DIV...hij komt uit Italië. Er zou ook een "certificado di origine" bij zijn. Alvast bedankt & groeten, Peter Link naar reactie
josse Geplaatst: 26 mei 2008 Delen Geplaatst: 26 mei 2008 ga eens kijken bij www.lambrettafinder.com en als hij nu niets heeft staan, kun je hem ook vragen om achter een bepaald model aan te gaan. Link naar reactie
Shulty Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2008 Snelle jongens hier... (((-; Bedankt!!! Link naar reactie
Vic200 Geplaatst: 27 mei 2008 Delen Geplaatst: 27 mei 2008 kijk er onder of hij rot is of of er al aan gelast is. bij de tunnel vanonder willen ze nog wel eens roesten, en die 3 dwars balkjes roesten van binnen uit weg. daar kan natuurlijk wel gewoon een kant en klare nieuwe bodem in (59 euro+ 10 euro verz kosten. daar ben ik nu mee bezig voor de rest moet je een beetje letten op globale dingetjes. of de motor genoeg compressie heeft, of het balhoofd geen speling heeft, wiel lagers,... veel succes er mee! Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 28 mei 2008 Delen Geplaatst: 28 mei 2008 http://www.scooterlounge.com/Vespa/GL/GL.shtml Link naar reactie
Shulty Geplaatst: 28 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Bedankt, mooie site... Grts Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.