Ga naar inhoud
Vespaforum.be

skinhead/psychobilly/rockabilly - scooterboys?


jef__vb

Aanbevolen berichten

Ik vraag me al een tijdje af of er op dit forum dergelijk subcultureel gespuis rondhangt. Van Brussels-scooterboy weet ik dat hij geen haar heeft, van Tiki13 weet ik dat hij vet door z'n haar smeert, en Fons is een haarloze drinkebroer van mij. Zijn er hier nog brommerrijdende kletskoppen of kuifkes? (Fajes? DrWho?)

hoe wet jij dat eigenlijk? hahahaha

zelf hier op een vespa forum beginnen ze met politiek en verdere zever,je kan toch nooit erges komen waar er niet over politiek gelul wordt gepraat..

zeg jef kheb die boek van skins in belgium liggen ,breng die wel is mee

Link naar reactie

Haarloos zeer zeker, maar rijdend allesinds nog even niet hoor!

eer da de jufra rijklaar is zijn we toch nog enige maanden verder ze jeffer!

Heb trouwes de "tentoonstelling" gezien in die levis winkel en was erg weinig soeps...

Misschien 10foto's en voor de rest niks te bemerken!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
this is england - supersjieke film, ook de soundtrack ervan is super

Dit is niet echt m'n levens stijl maar THIS IS ENGLAND is echt ne schiterende film!! Van contrasten gesproken!

aanrader voor iedereen!

thomas

Link naar reactie
this is england - supersjieke film, ook de soundtrack ervan is super

Dit is niet echt m'n levens stijl maar THIS IS ENGLAND is echt ne schiterende film!! Van contrasten gesproken!

aanrader voor iedereen!

thomas

idd een megafilm dadde..

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

Die scooterskins in Ekeren zijn al lang geen skins meer, misschien nog enkele.

Ik heb enige tijd geleden nog één van die gasten gezien , hij speelt (bas?)gitaar bij de punkgroep dick torture and the selfabusers.

Die verzamelden vroeger aan café de kroon in Ekeren-donk, ik denk zelfs dat dit café ook al niet meer bestaat.

Link naar reactie

Psychobilly ,rockabilly,alles meegemaakt in de jaren 80 van grote festivals.Nog altijd volg ik de muziek,maar ga nog amper naar concerts,alleen nog naar de grote namen.Ga wel volgende week naar Chris Isaak,heeft dubbel cd uitgebracht met allemaal nummers van het legendarische sun label,een beetje zoals brian setzer heeft gedaan met rockabilly riot.Rockabilly rules okay !!!

Link naar reactie
Die scooterskins in Ekeren zijn al lang geen skins meer, misschien nog enkele.

Ik heb enige tijd geleden nog één van die gasten gezien , hij speelt (bas?)gitaar bij de punkgroep dick torture and the selfabusers.

Die verzamelden vroeger aan café de kroon in Ekeren-donk, ik denk zelfs dat dit café ook al niet meer bestaat.

Sommige gasten zijn nog altijd zeer alive and kickin',,,en weet je wat...sommige zitten hier zelfs op't forum en het zijn ook die gasten die zelf nog voordat er van café De Kroon sprake was de grote scooterscene van Ekeren ( zo'n 23 jaar geleden)hebben meegemaakt en dat mag je letterlijk nemen en van alle andere die je zogezegd niet meer ziet,beschikt 50% nog over zijne scoot,bon kwou da maar efkes meegeven hé ;)))

CHEERS

Link naar reactie

Der is in Antwerpen toch nog altijd een skinhead scene .Waaronder Lies ( van den big five ), Den Dirk , Martine enz... ... Het rare is zelfs dat die scene tegenwoordig kei goe overeen komt met de resterende Mods ( ook een uitstervend ras ) in Antwerpen ( wa vroeger wel een beetje anders was).Der zen tegen ook tegenwoordig regelmatig rude boy fuifen georganoseerd door de Glen.

Link naar reactie
Der is in Antwerpen toch nog altijd een skinhead scene .Waaronder Lies ( van den big five ), Den Dirk , Martine enz... ... Het rare is zelfs dat die scene tegenwoordig kei goe overeen komt met de resterende Mods ( ook een uitstervend ras ) in Antwerpen ( wa vroeger wel een beetje anders was).Der zen tegen ook tegenwoordig regelmatig rude boy fuifen georganoseerd door de Glen.

De Glen van de Fried Chicken(int straatje van de Leeuw van Vlaanderen) waar ik vroeger al eens een vinyllleke ging kopen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...