Ga naar inhoud
Vespaforum.be

nieuwe kalender van 2-5-2008 tot 18-6-2008


bob

Aanbevolen berichten

2 mei De Plansjee Antwerpen

9 mei wacko's Brasschaat

16 mei Zurenborger VCA kroegavond

23 mei Kalifornia Boechout

30 mei Den Ijzer

6 juni Café Manger

13 juni Bar du Port Antwerpen

20 juni Zurenborger VCA kroegavond

voilà hierbij de kalender, diegene die de juiste adressen hebben, zet ze er gerust bij ;-)

Link naar reactie

Pastorie Brasschaat??? Dat is wel één van slechtste café's in Brasschaat! Beter naar Wacko's gaan daar hebben ze ook een terras maar dan achteraan. en ernaast is een heel grote parking (opelgarage) voor de scooters.

Nog een voorstel: Boogaloo (Anwterpen Zuid), groot terras in de zomer en een heel plein om scooters te zetten.

Link naar reactie

Tja...

Er was ook gevraagd om eens af te komen om over de kalender te klappen.

Degenen die er ni waren moeten achteraf ni klagen, he!

Maar da zijn wel adressen om in de volgende kalender op te nemen, natuurlijk!

Carl

Link naar reactie
Tja...

Er was ook gevraagd om eens af te komen om over de kalender te klappen.

Degenen die er ni waren moeten achteraf ni klagen, he!

Maar da zijn wel adressen om in de volgende kalender op te nemen, natuurlijk!

Carl

als ik mij in twee kon delen had ik er geweest!

Link naar reactie

ik heb de kalender een beetje aangepast maar ik moet carl wel gelijk geven degene die er niet waren moeten achteraf indedaad niet kommen klagen maar hou u iedeen zeker bij voor als we er nog een vervolg willen aan brijen ;-)

Link naar reactie
Tja...

Er was ook gevraagd om eens af te komen om over de kalender te klappen.

Degenen die er ni waren moeten achteraf ni klagen, he!

Maar da zijn wel adressen om in de volgende kalender op te nemen, natuurlijk!

Carl

Sommige mensen moeten ook werken hé!

Je mag van mij gerust naar de Pastorie gaan maar nadien niet kome klagen dat je meer dan een uur hebt moeten wachten op je bestelling en dat ze je nog afsnauwen ook... ;-)

Bij deze dus nog altijd mijn voorstel om naar den Boogaloo te gaan, best met goed weer dan kunne we daar het terras inpalmen.

http://www.boogaloo.be/

Link naar reactie
Tja...

Er was ook gevraagd om eens af te komen om over de kalender te klappen.

Degenen die er ni waren moeten achteraf ni klagen, he!

Maar da zijn wel adressen om in de volgende kalender op te nemen, natuurlijk!

Carl

Sommige mensen moeten ook werken hé!

Je mag van mij gerust naar de Pastorie gaan maar nadien niet kome klagen dat je meer dan een uur hebt moeten wachten op je bestelling en dat ze je nog afsnauwen ook... ;-)

Bij deze dus nog altijd mijn voorstel om naar den Boogaloo te gaan, best met goed weer dan kunnen we daar het terras inpalmen.

http://www.boogaloo.be/

Werken, natuurlijk... Les excuses, he :-)

Den Boogaloo is een goed adres, ALS we op het terras kunnen zitten. De laatste keer dat ik in de Boogaloo erbij was, was het er te warm en veel te veel smoor. En ik rook zelf, da wilt toch iets zeggen, he?

Ik vind ook nog altijd dat we eens naar Ketje zijn gebeuren moeten rijden. Die mens komt altijd naar hier, en wij nooit naar daar, ook ni eerlijk he!

d'Ailleurs, hebben wij dat ooit eens niet beloofd?

Kan iemand het adres van die Wacko's hier eens posten, want da is nu een cafe dat ik niet weet zijn! - Mercikes, Fajes!

Link naar reactie
Ik vind ook nog altijd dat we eens naar Ketje zijn gebeuren moeten rijden. Die mens komt altijd naar hier, en wij nooit naar daar, ook ni eerlijk he!

d'Ailleurs, hebben wij dat ooit eens niet beloofd?

Moeten we zeker doen want hij komt inderdaad altijd naar hier en wij zijn nog nooit naar daar gegaan. En ja dat hebben we de vorige keer tussen pot en pint wel degelijk gezegd dus moeten we dit ook wel doen. Waar en wanneer?

ciao

Link naar reactie

Ik wil wel nie klagen ( of ja toch wel) maar ge hebt altijd wel mensen die moeten werken als andere op café zitten te vergaderen ;), en als ge dan na u werk er naar toe rijdt is iedereen al naar huis . Ik vindt dit niet erg want het is een redelijke lijst waar ge kunt uit kiezen. Maar ge sluit altijd wel ne hoop uit ( meestal de zelfde) door altijd vrijdag te nemen .Een beetje variätie in dagen zou ook nie slecht zijn ( zoals misschien eens ne zondagavond ) .

Greetz Quick

Link naar reactie
Ik wil wel nie klagen ( of ja toch wel) maar ge hebt altijd wel mensen die moeten werken als andere op café zitten te vergaderen ;), en als ge dan na u werk er naar toe rijdt is iedereen al naar huis . Ik vindt dit niet erg want het is een redelijke lijst waar ge kunt uit kiezen. Maar ge sluit altijd wel ne hoop uit ( meestal de zelfde) door altijd vrijdag te nemen .Een beetje variätie in dagen zou ook nie slecht zijn ( zoals misschien eens ne zondagavond ) .

Greetz Quick

Das gesproken zé! Er worden inderdaad altijd een hoop mensen uitgesloten en zeker als ze in de amusements- of cultuursector werken want dan is vrijdag een hele lastige dag. Zo om de veertien dagen een vrijdag en de andere dagen een zondag zou niet slecht zijn, maar dan hebben ze misschien schrik dat er niet veel volk komt want op zondag moeten veel "werkende" *kuck kuch* mensen vroeg hun bedje in voor de maandag...

Link naar reactie
awel wa stopt jullie, stel zelf eentje samen voor zondagavond of andere avond, het initiatief mag ook eens van iemand anders komen hoor ;-)

Alsof het allereerste initiatief van jullie kwam?! Bij mijn weten was Jules de eerste om de beiaardavonden terug op te rakelen, waar TheFox dan gretig gebruik van heeft gemaakt om dit naar zijn hand te zetten en nadat hij alles heeft laten vallen hebben jullie het overgenomen...

Ik denk dat ik al meer dan genoeg initiatieven neem zoals de vele begeleidingen die ik doe naar dagritjes en weekendtreffens hé.

Maar ik zal wederom mijn goede organisatiewil eens tonen en hier een lijstje posten met 'places to be' en op diverse data. Héhéhéhéhéhéhéhéhé

Link naar reactie
awel wa stopt jullie, stel zelf eentje samen voor zondagavond of andere avond, het initiatief mag ook eens van iemand anders komen hoor ;-)

Alsof het allereerste initiatief van jullie kwam?! Bij mijn weten was Jules de eerste om de beiaardavonden terug op te rakelen, waar TheFox dan gretig gebruik van heeft gemaakt om dit naar zijn hand te zetten en nadat hij alles heeft laten vallen hebben jullie het overgenomen...

Ik denk dat ik al meer dan genoeg initiatieven neem zoals de vele begeleidingen die ik doe naar dagritjes en weekendtreffens hé.

Maar ik zal wederom mijn goede organisatiewil eens tonen en hier een lijstje posten met 'places to be' en op diverse data. Héhéhéhéhéhéhéhéhé

ken je die van da pietje en dat getrap? awel, wij hebben ook nergens beweerd dat wij het initiatief hebben genomen maar ik heb er wel al serieus wat tijd aan besteed

Link naar reactie
Ik vind ook nog altijd dat we eens naar Ketje zijn gebeuren moeten rijden. Die mens komt altijd naar hier, en wij nooit naar daar, ook ni eerlijk he!

d'Ailleurs, hebben wij dat ooit eens niet beloofd?

Moeten we zeker doen want hij komt inderdaad altijd naar hier en wij zijn nog nooit naar daar gegaan. En ja dat hebben we de vorige keer tussen pot en pint wel degelijk gezegd dus moeten we dit ook wel doen. Waar en wanneer?

ciao

Maak er een dagtripje van: namiddag vertrekken, ritje maken met Ketje, en 's avonds stukske eten, pintje en terug... Wanneer maakt mij ni veel uit, ik ben meestal wel vrij in de weekends ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...