Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke bandenmerken hebben White Walls


molle

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

hoi, hier ben ik weer :)

Ik had hier al gevraagt voor die white walls, en ik was toen de continentals tegengekomen, spijtig genoeg zijn deze blijkbaar niet meer leverbaar van continental uit...

Dan was ik maar verder gaan zoeken en ben ik deze hier tegen gekomen (3.00-10):

DSCF0411.jpg

allemaal heel tof, maar blijkbaar zijn die enkel te bestellen in japan, hoewel ik hier al iets gelezen had van japanse bandjes met witte flanken en dus hoopte ik dat iemand me hier iets meer over kan vertellen (zijn het toevallig deze?)

Aangezien het nu toch wel dringend begint te worden, kent iemand een winkel in de buurt van Hamme (gent-antwerpen), waar ik 10 inch banden kan kopen, zo smal en laag mogelijk met de witte flanken reeds op geverft.

Alvast bedankt

Groeten stijn

Link naar reactie
hoi, hier ben ik weer :)

Ik had hier al gevraagt voor die white walls, en ik was toen de continentals tegengekomen, spijtig genoeg zijn deze blijkbaar niet meer leverbaar van continental uit...

Dan was ik maar verder gaan zoeken en ben ik deze hier tegen gekomen (3.00-10):

http://www.japan-drag.com/images/DSCF0411.jpg

allemaal heel tof, maar blijkbaar zijn die enkel te bestellen in japan, hoewel ik hier al iets gelezen had van japanse bandjes met witte flanken en dus hoopte ik dat iemand me hier iets meer over kan vertellen (zijn het toevallig deze?)

Aangezien het nu toch wel dringend begint te worden, kent iemand een winkel in de buurt van Hamme (gent-antwerpen), waar ik 10 inch banden kan kopen, zo smal en laag mogelijk met de witte flanken reeds op geverft.

Alvast bedankt

Groeten stijn

De Jan van Classicscooter verkoopt Japanse Whitewalls, maar niet die voor zover ik weet. En is ook niet in de buurt.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Raar om dit alles te lezen ? Ik heb gisteren bij Blommaert nog Continental 10' white walls in m'n handen gehad aan de prijs van 85 Euro 't stuk. Dus dat deze niet meer verkrijgbaar zouden zijn ????

Hij heeft ook Sawa's te koop aan 40 Euro/stuk. Deze zijn echter een serieus pak kleiner van bandhoogte en ook de witstrook is een stuk kleiner.

Wat betreft de verf om ze zelf te schilderen en het additief...

UITERAARD werd dat additief in de verf verwerkt en houdt de Finse bedenker van deze verf de samenstelling van z'n product voor zichzelf. Wie zou dat niet doen ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...