Ga naar inhoud
Vespaforum.be

25 april vergadering over verderzeting kalender in de muze


bob

Aanbevolen berichten

ja onze kalender is bijna afgelopen dus stel ik voor dat we eens gaan samen zitten om een nieuwe op te stellen en ook een beetje aan het concept te sleutelen door bv. degene die een cafe voorstelt gastheer of gastvrouw te laten zijn en valt er ook een beetje druk van mijn schouders ik hoop dat er veel volk aan deze nieuwe kalender wil meewerken bedankt en hopelijk tot dan ;-)

Link naar reactie

Waarom dit niet ineens bespreken op de VCA kroegenavond deze vrijdag? Misschien is het geen slecht idee om niet altijd op een vrijdag samen te komen maar eens te verwisselen van dag? Gaan we tijdens de zomermaanden (juli-augustus-september) terug op maandag (beiaard) samenkomen want dat was toch de aanzet van dit alles en tradities moeten we in ere houden hé.

Dat van de gastheer/vrouw is geen slecht idee maar dan moet de persoon in kwestie uiteraard ook wel aanwezig zijn die dag want dat is in het verleden ook al wel eens misgelopen hé.

Ciao

Link naar reactie
Dat van de gastheer/vrouw is geen slecht idee maar dan moet de persoon in kwestie uiteraard ook wel aanwezig zijn die dag want dat is in het verleden ook al wel eens misgelopen hé.

Ciao

Klopt, maar dan mag de kalender niet te ver vooruitlopen. Ik kan nu niet zeggen, of ik binnnen 2 maanden gastvrouw kan zijn in een of ander café.

Link naar reactie

Kzou het nog leuker vinden, moest er ergens in het Antwerpse nog is terug een echt scooter-café oprijzen: zo eentje waar je eender welke dag van de week kan binnen vallen, en wel iemand met een scooter kan tegenkomen. En dat daar dan bv. om de zoveel tijd een ontmoetingsmomentje was.

Allij twas maar een gedacht eh. Vindt het idee van telkens nieuwe cafeetjes te ontdekken ook wel leuk hoor...

Link naar reactie
Kzou het nog leuker vinden, moest er ergens in het Antwerpse nog is terug een echt scooter-café oprijzen: zo eentje waar je eender welke dag van de week kan binnen vallen, en wel iemand met een scooter kan tegenkomen. En dat daar dan bv. om de zoveel tijd een ontmoetingsmomentje was.

Awel dit is het moment om zelf een café te beginnen hé, je weet al welk thema je moet kiezen. ;-)

Link naar reactie

Voor al die keren dat ik naar A'pen ben gekomen kunnen jullie op z'n minst 1 keer naar Lennik komen (kwestie van echte watjes te blijven). Er zijn hier een paar gezellige café's met grote parking.

Mike.

Link naar reactie

@erix uiteraard zullen we in de zomer de beiaard concerten niet overslaan

@fastpx ik vind inderdaad dat we ook eens buiten onze stad een goei pint moeten gaan pakken

@gette ik denk inderdaad dat het verstandig is om niet te lang op voorhand te plannen maar een kleine kalender kan ook

@bluevespa zo een cafe zou inderdaad tof zijn

@de rest kom gerust af iedereen is welkom hoe meer zielen hoe meer vreugde en hoe meer gastheren en dames;-)

Link naar reactie
ik kan goe pinten tappen, ik mag ze alleen wa te geire om een café te beginnen!!

Tja, café "de donkere wolk", den baas drinkt meer dan't volk... :)

in ekeren noemt die kroeg anders geloof ik! ;-)

Link naar reactie
Voor al die keren dat ik naar A'pen ben gekomen kunnen jullie op z'n minst 1 keer naar Lennik komen (kwestie van echte watjes te blijven). Er zijn hier een paar gezellige café's met grote parking.

Mike.

ideaal om daar een weekend op te kamperen , die parking??

Is op kruipafstand van bij mij Fierens, en ja, daar is plaats genoeg om tentjes op te stellen...;-) Maar ik wil u geen heel WE bij mij in de buurt!!LOL

Mike.

Link naar reactie

in havencafé 'the club' was een feestje met 800 gratis pinten... ik ben daar dus blijven hangen na 't werk! maar ik stuur nog wel een mailtje, bob.

de club is anders ook nog wel eens een idee, kwestie van eens ergens anders te komen hé.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...