Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Jacket vespa


Il Paperino

Aanbevolen berichten

Wij hebben beide zo een jas, vanaf het zo een 15° is kan je er goed mee rijden, met een fleecje eronder dan hé. Is niet wind of waterdicht. Het is gemaakt van 100% nylon, je kan er ook zoals Mgent zegt, beschermstukken insteken van Dainese en er is ook een bodywarmer die je kan kopen om eronder aan te doen. In de zomer is het zalig om ermee te rijden en door die beschermstukken (rug, ellebogen en schouders) toch nog veilig mocht je een schuiver maken. We hebben ook een motovest, maar in de zomer is die echt te warm. Op de Customshow stonden ze €120, heb voor mijn foorteefje eentje meegebracht een beige. Ik heb vorig jaar het dubbele betaald :-( voor de mijne, ik heb een zwarte. En het staat enorm cool!!!

Grtz Michel

Link naar reactie

Bedankt alvast voor de leuke reacties. Wie ze heeft gekocht op de customshow, weet wellicht ook wie de verkoper was, misschien kan ik ze daar aan dezelfde voorwaarden kopen hé :-)) Geef me maar een seintje. Ik heb al wat zitten surfen op internet maar spijtig genoeg is vespa niet fel uitgebreid met kledij. Als ik bvb zie naar de site van Triumph hebben die echt mooie retro lederen jackets, handschoenen ed... aan te bieden. Weet iemand of er lederen jackets bestaan of ooit zijn uitgebracht van vespa ?

Link naar reactie
Er zouden nieuwe jassen zijn in het leer van Vespa zie op site van Easyparts, wel nog geen foto beschikbaar, prijs €272.80 voor mannen en €255.69 voor vrouwen. http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... 2739/Jacks.

Heb hier onlangs bestelling geplaatst. We zullen zien hoe het afloopt

Heb je zo een jas besteld of iets anders? Speel anders maar mannequin hé en plaats een fotoke ;)

Link naar reactie
Er zouden nieuwe jassen zijn in het leer van Vespa zie op site van Easyparts, wel nog geen foto beschikbaar, prijs €272.80 voor mannen en €255.69 voor vrouwen. http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... 2739/Jacks.

Heb hier onlangs bestelling geplaatst. We zullen zien hoe het afloopt

Heb je zo een jas besteld of iets anders? Speel anders maar mannequin hé en plaats een fotoke ;)

trui en polo. zal gerust voor u showen op de catwalk. Of het denderend zicht zou zijn laat ik in het midden. Zijn dan ook kleding die de man maken, niet?

Link naar reactie

Spijtig genoeg nog geen fotookes op deze site, maar toch zou ik die wel willen passen hoor, ben eens bij RAD gaan zien voor wat jassen en daar is inderdaad wel veel verschil in, een jas moet goed zitten hé :-)) zal nog wat wachten en af en toe eens rondsurfen of er geen dealers zijn die de lederen jassen van vespa in stock hebben... Ik zal het dus nog eventjes doen met mijn jas die toch wel tegen wind en regen kan...

Link naar reactie

Ik wil deze jas ook kopen. Had er 2 besteld voor bij easyparts. Na een week of 2-3 kreeg ik te horen dat ze niet meer verkrijgbaar waren, mijn geld was natuurlijk onmiddellijk gestort,voor meer dan 500€ aankopen gedaan.Nu weeral een week verder is mijn geld nog niet terug gestort. Na een mailtje waarom het zo lang duurde en waar de rest vd bestelling bleef kreeg ik wel aan antwoord terug. Ze doen maar 1x/week terugbetalingen..., ondertussen wel de andere spullen aangekregen. Sleutelhanger nog in backorder, ook niet meer in stock... ik heb de jassen ook zien hangen en gepast op de beurs maar onze kleur en maat waren er niet meer bij. Die gast die die verkocht werkte voor Vespa dacht ik, hij had enkel overschot mee gekregen en ik kon er geen andere meer bestellen via hem. Ze kosten inderdaad 120€ Bij easyparts 197€. Als iemand er nog weet laat maar horen.

Link naar reactie

Ik ben gisteren naar Schaffen bij Chris Smeyers 2 jassen gaan kopen. Hij heeft er nog maar enkele meer. Hij deed er zelfs 20€ af omdat ik er 2 kocht. Er is veel keuze van helmen, heeft ook verschillende Vespas staan die ik nog nooit had gezien. De moeite om er eens binnen te springen en ne vriendelijke gast.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...