Ga naar inhoud
Vespaforum.be

150 Special II


Chris

Aanbevolen berichten

Meer foto's volgen als de opbouw vordert. Dus regelmatig kijken: ik ga er deze week nog aan beginnen. De scooter moest al klaar zijn eind februari, maar door ongewenste omstandigheden is het dus wat later.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Proficiat Chris! Weeral ééntje voor in de boekskes, hopelijk zijn de kleine probleempjes snel van de baan, veel rijplezier gewenst. Jeanke

Link naar reactie
fat bakske vooral de met tape vastgemaakte embleemkes :-D

mooi kleurencombinatie.

greets lars

Ja, Das nog één van de detailkes die moeten gedaan worden. Maar daar moet je best met twee voor zijn.

Link naar reactie

Ik kom er ook mee op de baan, dat is zeker de bedoeling. Een scooter rijdt alleen perfect als er op gereden wordt. Heb vandaag zelfs al "in panne" gestaan tijdens de maiden trip...Een circlips van de schakelstang verdwenen en schakelen was er niet meer bij. Met een draadje dat ik op straat vond 'hersteld' en gelukkig was Sam vandaag open. Onderweg nog een delegatie van de Vespaclub Antwerpen tegengekomen. Ze waren aardbeien aan het eten (of kopen) aan een kraampje in Melsele. My home town. Ik was een beetje 'gegeneerd' dat ik hen geen goeiendag ben gaan zeggen. Maak ik een volgende keer weer goed.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...