Ga naar inhoud
Vespaforum.be

restauratie vl1 1955


roufio

Aanbevolen berichten

en toch is het knap! verkeerd of ni!!

staan wel juist ze,heb originele gaatjes gebruikt, nero maakte een grapje zie (lol)

Op foto is dit zeer misleidend, ik heb ook de originele gaatjes gebruikt, en live zie je duidelijk een, verschil in afstand, terwijl dit op foto niet zo lijkt

ja foto's kunnen bedriegen ,maar ik had ook nog de originele rails, zoals je kan zien op de foto voor restauratie,als ze verkeerd staan dan stonden ze er vroeger ook verkeerd op

groetjes raf

Link naar reactie

staan wel juist ze,heb originele gaatjes gebruikt, nero maakte een grapje zie (lol)

Op foto is dit zeer misleidend, ik heb ook de originele gaatjes gebruikt, en live zie je duidelijk een, verschil in afstand, terwijl dit op foto niet zo lijkt

ja foto's kunnen bedriegen ,maar ik had ook nog de originele rails, zoals je kan zien op de foto voor restauratie,als ze verkeerd staan dan stonden ze er vroeger ook verkeerd op

groetjes raf

Voor alle duidelijkheid: de voetrails staan er wel correct op! Mijn tussenkomst was slechts een (flauw) grapje dat dan ook door sommigen niet begrepen is. Dit is een zeer mooie en nauwkeurige restauratie waar de eigenaar terecht zeer fier mag op zijn. Groetjes, nero.

Link naar reactie

bedankt pieter ,ik snapte het wel ze ,je grapte daar al over in antwerpen

groetjes en tot een dezer dagen

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...