Ga naar inhoud
Vespaforum.be

10 miles Antwerp - 20 april


Black PX

Aanbevolen berichten

yep, ik ben die dag samen met m'n vouwke ook paraat om een toptijd neer te zetten over de 10 miles.

Ik denk echter dat het moeilijk is samen te lopen omdat:

- 15000 deelnemers zijn

- ieder zijn eigen tempo heeft, ik pas me aan aan dat van m'n vrouwke

Grtz

Pewe

Link naar reactie

In mijn "topjaren" was ik een jaarlijks weerkerende deelnemer.

Heel in het begin vertrokken we nog aan die brug aan de Meir

(en ook aankomst). Toen waren we met ongeveer 5000 a 6000 lopers.

Vanaf zondag bind ik terug de loopschoenen aan, maar die tijden

zijn voorgoed verleden tijd. Enkel nog voor de gezondheid nu, niet

meer zo fanatiek.

Link naar reactie

haha, nog collega lopers op het forum! ik zal er in antwerpen niet bij zijn, maar ben wel in volle voorbereiding voor de 20km van brussel einde mei, lopen er hier ook vespisten mee? allezins succes mannen, jeanke

Link naar reactie

ben eerlijk gezegd beetje jaloers op jullie - ik ben niet echt zo sportief en lopen heb ik helemaal nooit erg goed gekund - wil telkens inschrijven met zo'n "start-to-run"-sessie maar het komt er nooit van - nu zal het er zeker ni meer van komen wegens te veel plezier met onze blauwe duivel (nickname van onze blauwe PX125)- desondanks wens ik aan alle sportievelingen een hoop plezier en veel sterkte - en denk eraan ... die tijd speelt ni zo'n rol - 't is immers belangrijker van deel te nemen dan te winnen (of een supertijd neer te poten) - succes en in zal uitkijken want jullie lopen vlak voorbij mijn deur - grts

Link naar reactie
  • 4 weken later...

En hoe verging het onze forumlezers die meededen aan de 10 miles, ikzelf 1uur 30min rond, dus mijn streeftijd gehaald, onderweg 3 vespa's zien staan aan een terras in de binnenstad. Voor de liefhebbers, volgend jaar gaat dit grootste eendags-sportevenement in vlaanderen door op 19 april.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...