Ga naar inhoud
Vespaforum.be

pk50 XL


pk50xl

Aanbevolen berichten

rechts boven, het rubber koordje, dient om je zijpanelen tegen te houden zodat deze niet openvalt.

Geloof dat dit aan de rechterzijde thuis hoort als je voor je wesp staat en er naar kijkt.

het blinkend element links ervan (U-vormig), staat op je tank en het slit van je zadel valt hier in.

Tweede rij van boven, kleine stukjes, 1 zwart en 1 blinkend dienen om op je sierkapje aan de voorzijde te zitten zodat je de boutverbinding van het chassis naar het onderdeel kan doen.

De zwarte T-vormige delen dienen om druk te zetten op je tap zodat deze niet gaat schudden tijdens gebruik.

circlips is al gezegd.

De rest zie ik niet te goei om te zeggen waar ze moeten komen.

Groeten, J

Link naar reactie

nu heb ik nog een probleem.

Alles is gemonteerd,versnellingen angesloten,...

Hij rjid mar de ambriage werkt niet.

Het blokje ligt wel al meer dan een jaar stil ,olie ist ververst maar de koppeling zal blijven plakken zeker?

15W40 is het he?En hoeveel ml moest daarop?

Hoe krijg ik de koppeling anders het best los?

mvg daan

Link naar reactie

Ambriagekabel goed aanspannen, maar let erop dat je het hendeltje aan je stuur niet te vastdraait. Had dat gedaan enja dan werkt de ambriage natuurlijk niet. Gewoon vast, maar niet vastvast. Gebruikt ook een moer met nylon in, deze trillen zeker niet los!Bij aansluiten van je ambriage, het 'hendeltje' onder je blok helemaal naar voren duwen en dan het nippeltje vastzetten. je moet hier wel wat zoeken om te zien hoe hard je het moet aanspannen.

Het moeilijkste aan het terug ineenzetten van een pk50 is alle stomme draden in het stuurkapje op de juisrte manier wegsteken zodat je het kapje goed kunt vastzetten en je je stuur nog goed kunt draaien... Heb hier nog geen 'constante' voor gevonden, dus het is gewoon wat prutsen. je moet ook zien dat je de spanvijsjes goed hebt gemonteerd. Bij mij ontbrak er 1tje en dat zorgde ervoor dat hoeveel keer ik ook de koppelingskabels aanspande, deze elke keer opnieuw 'los' kwamen.

Btw, trek u ni teveel aan van commentaren zoals "Doe er anders frituur olie in enzo..." Ik vind dat als je geen constructieve kritiek kunt geven dat je gewoon moet zwijgen, iedereen maakt fouten... (ik heb er ook wel wat gemaakt).

owja, als je de koppelingskabels en ambriage hebt aangesloten moet je even controleren of het werkt. Dat doe je door je vespa vooruit te duwen, als je vespa niet in beweging is mag je eigenlijk niet schakelen. (normaal gaat dat ook niet). Succes! :D

Link naar reactie
doe er anders frituurolie in

olie is olie blijkbaar bij u

De pauw zij nochtands zeker 15w40 te gebruiken en ale ja kdenk toch dat de pauw er iets van afweet he denkte zef nie tom?

ja merci voor den uitleg BartPK kzal het nog eens proberen.

Ja khem het ook al gemerkt dat er hier op het forum redelijk veel mensen zitten die er gewoon een sport vanmaken met andere mensen te lachen.

Ze zouden beter wegblijven van een forum.

Een forum is er toch om mensen te helpen die het niet weten maar wel WILLEN weten?

Ik zit al een tijdje op het flandria forum ook maar daar is de mentaliteit wel zeeeeer verschillend teggenover hier...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...