Ga naar inhoud
Vespaforum.be

B&B Antwerpen


mr160

Aanbevolen berichten

Weet iemand voor de Customshow in Antwerpen toevallig nog een leuk Bed & Breakfast of betaalbaar hotelletje in/rond Antwerpen? Ik wilde de show combineren met een weekendje antwerpen met m'n meisje ;)

Groet!

Maarten

Link naar reactie

Als je op de site van sirjohnluke gaat zoeken pak dan een B&B met een parking of garage aan want anders zou je vespa 's morgens wel eens weg kunnen zijn.

Link naar reactie

moest je intresse hebben om in een hotel te verblijven. Over metropolis (bioskoop) is het antwerp docks hotel. het hotel zelf is redelijk basic maar op zaterdagavond na de customshow organiseerd de vespaclub Antwerpen hier een diner voor haar leden en sympathisanten. Naar al oude gewoonte logeren er dan ook een aantal franse en nederlandse scooteristen in dit hotel

Moest je hiervoor intresse hebben, mail dan maar even

Link naar reactie

adres van sirjohnluke is dik in orde. Ken die mensen persoonlijk en kan je verzekeren dat de kamers die ze aanbieden prima in orde zijn. Ook lekker centraal in 't stad gelegen. Gang is alleszins meer dan breed genoeg, misschien kan je je vespa wel binnen plaatsen? Het is alleszins een vraag waard.

Link naar reactie

Bed, bad en brood had ik ook getipt gekregen, maar bleek vol te zitten dat weekend; helaas - voor een volgende keer dan maar.

Door een beetje rond te klikken die gastenkamers site kwamen we erachter dat een bad (daar we er thuis geen hebben) misschien ook wel een aardige extra is :)

Uiteindelijk zijn we uitgekomen op de "Villa des Roses" in Droom en Daad (met parkeergarage :) de resevering ging net 15 minuten voor ik de post van Geertvespa las de deur uit - jammer; was denk ik ook gezellig geweest!

Bedankt voor jullie hulp, en tot op de show!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...