Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halfvastenfoor Gent van 23/02/2008 tot 16/03/2008


fooraapje

Aanbevolen berichten

Awel, het was plezant op de Gentse foor.

Onze kleine had wel meer punten bij het eendjes vissen dan ik bij het pijpjes schieten.

(tzal toch wel aan de scheve geweerlopen van Fooraapje zijn schietkraampje gelegen hebben, haha)

Groetjes en tot een volgende keer.

Link naar reactie

Jaja, de Halfvastenfoor in Gent is spijtig genoeg gedaan. Was minder dan vorig jaar, maar dat had ik verwacht, maar al bij al ben ik content (ben dan wel één van de weinige). Hier het vervolg van de vesparijders die ons kwamen bezoeken.

De rest van de foto's staan hier op http://mcdokesland.spaces.live.com/phot … lideshow=0

09032008001gy8.jpg09032008005cl8.jpgfoorgent2008014bi3.jpgfoorgent2008024ze2.jpg

bewerktix5.jpg

De originele foto is in ons bezit ;-)

foorgent2008029br7.jpgfoorgent2008031zg6.jpg

Wie wordt Miss Oliebol 2008 !?

foorgent2008040vd7.jpgHeb ze nog zo verwittegd om da nie te op te drinken hahahaha, vanaf nu zijn ze de beste afnemers van Emodium en Aspro hahahahaha

foorgent2008044kc0.jpgfoorgent2008bezoekers20fe8.jpg

Wie wordt Mister Vedette !?

foorgent2008bezoekers00mu3.jpgfoorgent2008bezoekers00yc9.jpg

foorgent2008046bk2.jpgfoorgent2008bezoekers20fe3.jpg

Zelf Meneer de uil was aanwezig en als laatste vespabezoeker op profiteurkes dag KURT007

foorgent2008049rr8.jpgfoorgent2008050ly0.jpg

En dit is nu de reden waarom alle mannen zo graag op dinsdagavond naar de gentse vespaclub komen!!! Onze persoonlijke dienster van VCG Karolientje ;-)

Hier wel met koltrui, wat wij niet gewoon zijn van haar ;-)

En vandaag stonden we in "Het Laatste Nieuws" van regio Gent-Wetteren

scannen0001largehz9.png

Link naar reactie

Ahjaa anders gaat de discussie hier weer oplaaien over onzedige foto's...De Michel is een vooruitziend iemand.

BTW Michel: da zweepje, is het gebruik op eigen risico? Want anders durf ik nie goed doorslagen hoor :) De knuffels liggen anders wel zacht moet ik zeggen.

Link naar reactie
Ahjaa anders gaat de discussie hier weer oplaaien over onzedige foto's...De Michel is een vooruitziend iemand.

.

Onzedig in deze tijd van zoveel bloot op TV en in de reclame??? Als ze er zo bij loopt op straat dan kan iedereen dat toch zien en als je dat niet wil zien draai dan je hoofd om hé of in dit geval hier scroll snel door. ;-)

Wat een preutse mensen hier zeg... :-(

Link naar reactie

Erix jonge, je moest er gisteren bij geweest zijn op de vespaclubgent avond. Mijn foorteefje met decolté naast Karolientje onze dienster met decolté en wij allemaal maar vergelijken en kwijlen hahahahahaha was weer leuk ze, zoals altijd trouwens!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...