Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halfvastenfoor Gent van 23/02/2008 tot 16/03/2008


fooraapje

Aanbevolen berichten

Het is weer zover, terwijl het vespaseizoen van start komt, begint ons kermisseizoen ook. Onze eerste kermis is die in Gent op het Sint-Pietersplein van 23 Februari tot 16 Maart. Dus wij nodigen Jullie allemaal uit om ons eens te komen bezoeken en de mensen die ons willen sponseren en het codewoordje "VESPA" zeggen, krijgen van ons EXTRA kogeltjes erbij!!!! Dus zoals je kan lezen, staan we daar met een schietkraam hé! We staan in de middengang van het plein rechtover de Cake Walk en schuinover de Autoscooter( of botsauto's voor die van 'T STAD! ). Als ge er zo nen ouwe grijze mens zie instaan, dan zitten we ergens op café haha.

Dus, wij hopen jullie eens te zien op de foor van Gent, zoals vorig jaar ook enkele van Antwerpen en natuurlijk die van Gent ons komen bezoeken zijn.

Grtz Michel & Kathy

vespaclubopdefoor022yo0.jpgvespaclubopdefoor010hs8.jpgvespaclubopdefoor015vt4.jpgvespaclubopdefoor011ab5.jpgheusden2019tx2.jpgheusden2020uo8.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hier eindelijk de fotokes :-)

y1pa1BylQ6DET3tpMQh6DsshuhrwXRpC82W1iHNanDfjyVLNfHY5hiABztlaoGkQyiF4M74dTe-Qoo

y1pa1BylQ6DET1RX3-NkCWv6onWEeNmMjHJWcOIn73JeurXyrDzRyWSeDyVHzY56nOFUx0igHPZNsI

derest vind ge op http://mcdokesland.spaces.live.com/phot ... lideshow=0

Iedereen alvast mercikes om ons te komen bezoeken hé !!

Vooral de delegatie van Antwerpen was een aangename verrassing :-) (allez, die van Gent ook ze hihihi)

En iedereen blijft welkom tot 16 maart ze ;-)

Link naar reactie

Allé, het was een toffe dag vandaag, eerst van 16u tot 18u alles gratis voor minder valieden en dan rond 20u toen het druk begon te worden, mochten we allemaal sluiten door een FUCKING betoging die uit de hand liep!!! Ik vraag mij af waarom die verdomde flikken die betoging naar daar liet gaan, terwijl wij hard onze boterham aan het verdienen zijn op de beste weekavond!!! En het strafste was dat die flikken ze daar tegen hielden op de foor dan nog hé, snap je dat, ik in ieder geval niet!

Wat als de flikken ze iet in de hand konden houden???? We hebben nu al veel verloren door te moeten sluiten, oja, we mochten open blijven zeiden de flikken!!! DER KON ODEVERDOMME NIEMAND MEER OP OF VAN HET PLEIN!!! En dan nog het risico lopen dat uwen boel kort en klein word geslaan. Schadevergoeding zullen we ook niet moeten op rekenen, want het zal weer zijn van het was "OVERMACHT"!!! Dat ze die betoging ergens anders naar toe leiden hé en geen 110 foorreizigers hun inkomsten afnemen.

Hier het artikel dat op HLN staat

Rellen bij studentenbetogingen in Gent, 140 man opgepakt

In Gent zijn naar aanleiding van de betogingen van de Nationalistische Studentenvereniging (NSV) en de Actief Linkse Studenten rellen uitgebroken. Nog voor de betoging van het rechts geïnspireerde NSV en de linkse tegenbetoging van start gingen, scheidden zo'n 250 linkse betogers zich af van de reguliere optocht. De afgescheiden betogers, vermoedelijk anarchisten, waren gemaskerd en met zware stokken bewapend. Ze scheurden zich af van de linkse optocht en trokken via een niet toegestaan parcours richting Overpoortstraat om daar amok te maken. De politie slaagde erin de afgescheiden betogers te omsingelen en administratief aan te houden.

Ter hoogte van het naburige Sint-Pietersplein werd het waterkanon ingezet. De aanhoudingen verliepen met het nodige tumult, maar aan politiezijde vielen daarbij geen gewonden. Van de betogers werd één persoon naar het AZ Jan Palfijn overgebracht. Voorlopig staat de teller op 140 arrestanten, maar dat cijfer kan nog oplopen. (belga/lpb)

Sorry, maar dit moest ik even kwijt.

Grtz Michel een hardwerkende Foorreiziger

Link naar reactie

Fooraap ik leef mee met jou ... Ik heb me al enkele maanden stil gehouden op het forum maar nu moet ik toch een antwoordje placeren!

Dat noemen zich dan flikken! Mannen die de veiligheid garanderen van de Gentse burger, maar inderdaad wie lijdt er onder ... Ah ja, de gewone burger ... Halfvastenfoor een begrip in het Gentse leven en door één kleine betoging loopt alles in het honderd. Dan stel je toch vragen rond de werking van ...

Ik leef dus mee en zal met andere woorden mijn steun komen betuigen vandaag!!!

Alice

Link naar reactie

Ik zal volgende week wa volk optrommelen om u verlies een beetje te kunnen compenseren ;) Mijn gedachten en gebeden zijn bij jullie, o arme foorreizigers, die door krapuleuze studenten de duvel worden aangedaan.

Link naar reactie

Ik heb niks tegen de studenten, het zijn namelijk mijn beste klanten in de week en altijd is er veel ambiance. Het feit is dat de flikken die betoging toch ergens anders had kunnen naar toe leiden, waarom juist op de foor!!!

Maar alvast hier aan iedereen bedankt dat jullie meeleven met ons, kom maar nog eens af, want heb veel in te halen nu ;-) en de drank staat klaar ;-)

Grtz Michel

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ze hadden beter ineens alle rechtse zakken afgeknald dan was er van een betoging geen sprake meer geweest.

en dan misschien ineens alle linksen ook, dan hadden van niemand gene last meer...

(niet dat ik rechts genegen ben, in tegendeel, maar alles wat extreem is, is kak! *)

*in de politieke wereld wel te verstaan, er zijn andere extreme dingen die plezant zijn ook :P

Link naar reactie

Vandaag is het dus PROFITEURKESDAG! De meeste mensen die vandaag komen hebben we van heel de foor nog niet gezien, er zijn der zelf die rondlopen met een rekenmachine om uit te rekenen of ze wel 30% korting krijgen!!! Die mensen krijgen dan van mij 30% minder loodjes inplaats van meer en ik sla mijn punten dan ook nog eens op met 30% hahahahahaha da zal hen leren hahahahahaha

De rest van de foto's komen er in de loop van de week nog op, Het is niet omdat de foor in Gent gedaan is , da ik op mijn lui gat kan zitten hé! Vrijdag doe ik al open in Zelzate tot 1 April en onze kramen komen daar niet vanzelf ze en ik moet dan ook nog om nief marchandis, dus voor mij nog een hele drukke week! Maar de foto's komen der op.

Grtz Michel

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...