Ga naar inhoud
Vespaforum.be

"vespa 50" logo monteren op het beenschild


LenaertsJeroen

Aanbevolen berichten

Gegroet,

Mijn vespa is in herstel bij (betrouwbare) technieker/garagist. Een van de laatste loodjes weegt niet zwaar maar eigenlijk heel ligt.

Er bestaan kleine ronde ringetjes om het "vespa 50" logo op het beenschild te monteren. Deze spannen rond de pinnetjes die je door (de op voorhand, voor spuitwerk) gaatjes steekt. Ze zijn te plaatsen langs de binnenkant van het beenschild. Naar deze ringetjes ben ik op zoek. En rara, ze zijn blijkbaar niet zo makkelijk meer te verkrijgen aangezien ze vervangen werden door grotere ringetjes in een kleur die niet bij men vespaatje past. En dit zou het plaatje ,uiteraard, minder mooi maken. Heb reeds rondgebeld, maar tot nu toe: niets noppes rien de knots.

Wie kan mij helpen?

Jeroen

Link naar reactie

eigenlijk behoor je die puntjes tot enkele mm achter de rand af te zagen, en ze dan bewerken met een hamer zodat het 'puntje' een afgeplat cirkeltje wordt, waardoor het logo vast blijft zitten.

Link naar reactie

zyn dit zo van die kleine circlipjes , die zo met 3 uitsteekseltjes op ?

Die zijn nog te vinden (by andere merken)

Ofwel eens kyken in de Brico , daar liggen ook zo doosjes met kleintjes in , wel een ander model , hebben onderaan oogjes om te monteren

Kan nu zijn dat je iets anders ook bedoeld , maar kan het maar vermelden :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...