Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Speakers aan tijdens het rijden


stefmen

Aanbevolen berichten

@STEFMEN: zou je niet beter speakers inbouwen in je helm zodat niemand last heeft van geluidshinder en na een tijdje jij ook niet meer. TaBOEM taBOEM taBOEM. Lees er de nederlandse wetteksten ivm geluidsoverlast eens op na en je zal veel wijzer worden dan hier op het forum.

@rené: ben jij dat daar in (matrozen)streepjes-t-shirt op de foto of is je borstomvang toch niet zo groot. Indien ja, lucky man! Groetjes, nero.

Link naar reactie

even wat roet in het eten gooien : het afspelen van eender welk muziekstukje 'in het openbaar', dwz op een plaats waar het publiek het kan horen, valt onder de wetgeving op het auteursrecht, ook in NL, en is VERBODEN tenzij je de geëigende rechten betaalt. IN B is SABAM de schuldeiser. Hoe die in Nl heten weet ik niet maar ze bestaan er zeker ook. In elk geval is elke bestuurder van een open voertuig (cabrio of moto of scooter) die zijn radio of eenderwatplayer aan staan heeft en géén SABAM betaalt flagrant in overtreding.

Koptelefoon of 'oortjes' mag wel, ook al staan ze wat hard, je kan dat géén publieke vertoning noemen. Enkel nog opletten dat het geluidsniveau, zoals hiervoor al ergens gezegd, niet zo hoog ligt dat je eventuele veiligheidssignalen niet meer zou kunnen horen.

Link naar reactie
hahah nja

ik heb dit alles als een sirieuse vraag gestelt

maar er word een groten grap van gemaakt

laat maar zitten dan en bedankt naar de mensen die wel sirieus gereageerd hebben

ik heb de indruk dat de jeugd van tegenwoordig geen Nederlands meer krijgt op school of is dit een soort evolutie der Nederlandse taal ?

Link naar reactie

waarom wordt muziek afspelen op 'n vespa direct geassocieerd met "boenkboenke"muziek?

wie weet was het om zijn deerne te verschalken met een heuse ballade? (^^ ,)

Nu volgens mij mag het wel

kheb trouwens al een foto's gezien van een hetzelfde project in de handschoenkast van een pk..

Link naar reactie

Waarom kun je niet gewoon RIJDEN en genieten van de omgeving op een vespa, moet het altijd lawaai zijn in je oren ? Bovendien sluit je jezelf af van je omgeving als de muziek luid staat. Soms lijkt het wel of mensen bang zijn om te sterven van verveling als ze even muziek moeten missen. Leef je wereld buiten als je buiten bent en gebruik daarbij je fantasie (lees grijze massa) een keer !!

Link naar reactie

da zag je vroeger toch veel zo van die ingebouwde radios op vespas. hebben sommige van die originele armando's specials da ni? iedereen is hier precies verbaasd van zoiets te horen...

cheers

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...