Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Speakers aan tijdens het rijden


stefmen

Aanbevolen berichten

Zou het niet een beetje belachelijk zijn.

Je zal je muziek toch redelijk luid moeten zetten vooralleer je het een beetje deftig hoort...

Jij wil muziek, de andere in de straat hebben geen muziek gevraagd.

Tip, gebruik een koptelefoon!

maar of dit nu voor de wet mag weet ik niet.

Mijn standpunt: belachelijk, en ergerlijk!

Link naar reactie

maar het mag wel. Ik ben zelf in het bezit van een BMW R1100RT met ingebouwde radio-casette en speakers,af-fabriek, de nieuwe allemaal ne cd-speler als optie, de Honda Goldwings kunnen er ook mee uitgevoerd worden of hebben ze standaard,ik weet het niet zo goed. Maar als die gasten er mee mogen rondsjeezen met lawaai uit de boxen, moogt gij da ook. Maar inderdaad... je zal goede boxen moeten hebben om er een deftig geluid uit te krijgen als je een beetje snelheid hebt. Reden waarom ik op m'n Beemer een intercom met aansluiting heb voor m'n iPod. KLinkt vele beter in de oren en niemand anders had er last van.

Besluit: het mag wel.

Link naar reactie

Wel uitkijken dat je niet naar Hasselt gaat. Die hebben een wet die ze overal moesten hebben! Verboden voor rijdende discobars!!! Als hier een vrachtwagen passeert aan kantoor is er geen probleem, maar elke avond in de spits als ze de straat hiervoor gebruiken als sluipweg staat er altijd wel 1 of andere klojo met zo'n boomspul in de file en rammelen hier alle ramen! Ook al eens een moto gehad met belachelijk veel lawaai bij! Ik kan niet eens meer convenabel telefoneren op dat moment!

Dus, conclusie, het mag, maar niet in Hasselt, en blijf verdomme voor mijn deur weg! ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Ik ging in lang vervlogen tijden al eens een pintje, of allé een paar pintjes, drinken in de Jetbees. En toen al stonder er van die borden langs de baan die uitgeeft op het plein waar die kroeg is.

... of zou ik écht te veel pintjes gedronken hebben toen...

Gette, als je nog even verder gaat, langs Herselt enz.. dan kom je eerst nog lang "achter de wereld". ik denk niet dat die dus ineens na Huslhout stopt. ;-)

Link naar reactie

@krikke,

jaja, de Jetbees is hier nog steeds. Ik kan er van hieruit bijna tegen pissen.

Dus den afgrond is hier niet achter den hoek. weeral iets bijgeleerd

Maar waar zouden die borden dan heen zij?

Misschien toch in den afgrond gevallen?

Link naar reactie
Gasten,

Nu het eens iemand is die zijn profiel heeft ingevuld, kijk er dan ook eens naar ! Kan soms helpen om te weten dat Stefmen

iemand is uit A'dam en hoe de Nederlandse wetgeving is, weet ik niet. Die kan en zal wel verschillen van de Belgische.

Ja én???? Wil dat dan zeggen dat hij wél voor mijn deur lawaai mag komen maken?

Oke, joke!!!! ;-)

Dat zou wel eens kunnen, Marc! Maar hij vraagt het wel op het belgische forum dus misschien wil hij wel eens naar een Kroegavond of Speaker's Corner komen. ;-)

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...