Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Afstellingsvraagje


Speedracer

Aanbevolen berichten

Ik heb voor een vriendin net een 200 blok gereviseerd en daar een mazuchelli krukas ingestoken en een originele cilinder met transfers die geopend zijn naar het carter waarin diezelfde transfers geopend werden en aangepaste openingen in de piston. Eronder hengt een Sito Plus uitlaat en de carbu is standaard.

Iemand die een wilde gok zou durven wagen welke sproeiers ik in de carbu kan duwen om te beginnen en onder welke ontstekingshoek ik de stator achter het vliegwiel mag gooien?

Link naar reactie

ik zou daar een 125 sproeiertje in prutsen (beter een te grote om te beginnen), en als tie pruttelt lijk een oude mobylette bij gas geven, overstappen naar een kleinere maat, in 't ander geval een grotere steken, en zo tot de ideale setting komen!

de ontsteking zou ik standaard laten...(maar daarvan weet ik nie zo goe wat de gevolgen zijn bij een veranderd tijdstip)

bij mijnen px200 met pinasco, si26 carb en sito plus zit zelfs de standaard sproeier er weer in, al de rest was te groot (pruttelen en geen power)

veel plezier!

wim

Bericht bewerkt (03.06.2005 | 19:24)

Link naar reactie

Opletten met een te kleine sproeier.

Een te kleine sproeier kan de vespa wel zeer goed rijden maar toch riskant.

Best eens de bougie nazien telkens je een rit getest hebt met een andere sproeier.

Vgr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...