Ga naar inhoud
Vespaforum.be

denilson , joeri en gette op zoek...


schelmke

Aanbevolen berichten

Een geciviliseerde Nederlander, want... t'is er eentje met een internetaansluiting(lol). Groetjes, nero.

Het erge is eigenlijk, dat de Nederlanders echt pas internet hebben: geen limieten, hogere gegarandeerde up-en downloadsnelheden, en dat aan tarieven waar ze bij ons nog niet van gehoord hebben. Daar laten ze ONS toch wel even een poepie ruiken...

Link naar reactie
Hoe komt Schelmke met het Helmke aan deze filmkes ? Toevallig gevonden ?

ik ben altijd en overal op zoek naar 'arm vlaanderen' , ' in de gloria ' en 't'is pas goe als het erover is '

en ja ik beland hier op het vespaforum.be

Link naar reactie

Al een geluk da we onzen noorderbuur in levende lijve ontmoet hebben hé..

Ik kan nu alvast bevestigen dat de man uit het filmpje NIET bolderik is!! hahaha

Link naar reactie

Foxke, foxke, waar jij het over hebt is een DOKA of donkere kamer. Een darkroom daarentegen, volgens wikipedia ...

Een darkroom (van dark room) is een verduisterde kamer in een nachtclub, seksclub, (homo)bar of badhuis waar klanten seks met elkaar kunnen hebben. De uitdrukking is overgewaaid uit de Noord-Amerikaanse homoscene, maar kan in het Engels zowel een darkroom voor seksueel contact als een donkere kamer voor de ontwikkeling van foto's zijn. Darkrooms kunnen volledig donker zijn, of worden verlicht met UV-licht, rood licht of blauw licht. Uiteraard geschiedt dit in zo'n mate dat de darkroom ten minste schemerig blijft.

Het idee achter een darkroom is dat men anoniem seks kan bedrijven, omdat men elkaar immers niet kan zien. Seks in de darkroom geschiedde vaak zonder condoom.

Zeer veel homobars bezaten in de jaren '60 en '70 darkrooms. Deze darkrooms waren meestal kleine ruimtes aan de achterkant van het café waar klanten zich konden terugtrekken om seks te hebben. Toen echter in de jaren '80 de ziekte AIDS de kop op stak, en de kennis over andere SOA's toenam, sloten veel homobars hun darkrooms.

Ook nachtclubs en seksclubs bezaten en bezitten darkrooms. Voor hen vormt het een attractie om klanten te lokken en de omzet te verhogen. Soms is de darkroom niet meer dan een kamertje, net groot genoeg voor 2 of 3 mensen, waarin ze seks kunnen hebben. Soms echter omvat de darkroom een groot deel van de oppervlakte van de seksclub en bevat deze zeer veel attributen, zoals labyrinten, "glory holes" (gaten waardoor men elkaar kan bevredigen), tralies en privé-nissen. In Nederlandse darkrooms wordt veilig vrijen nu wel op zijn minst aanbevolen of verplicht gesteld.

Link naar reactie

wel wel wel, een kenner! Nu kunnen wij, forumleden, ons niet meer van den domme houden wanneer wij ons, fototoestel in de hand, ogenschijnlijk per vergissing in een darkroom begeven.

Al kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat Foxke wel degelijk weet wat een darkroom is en dus niet een Doka bedoelde.

Link naar reactie

Ik bevind mij gemiddeld èèn maal per week in een darkroom tezamen met gemiddeld vier vrouwen en twee mannen. Het spettert er soms behoorlijk onder de rode lampen.

Vooral bij het betreden van de room moet ik de eerste minuten veel op de tast doen omdat de hoeveelheid licht minimaal is en mijn ogen daar eerst aan moeten wennen. Eèn keer voelde ik direct na het binnenkomen pardoes aan de billen van de jongste vrouw van het stel. Dàt was dus een schromelijke vergissing want ik was daar om afdrukken te maken van mijn filmnegatieven. Ik heb daarop direct mijn excuses aangeboden. Ze zei me dat het niet erg was, in het donker tast je wel eens verkeerd zei ze. Nogmaals bood ik mijn excusus aan, ik schaamde me dood. Dit liep dus met een sisser af. Overigens heb ik die avond wel mooie foto's afgedrukt kan ik me herinneren. Misschien was dat wel een soort compensatie voor de misser die ik had gemaakt.

Ps, ze had wel stevige billen.

Link naar reactie

Ja seg hey... heb dat ook moeten opzoeken he... is de letterlijke tekst van wikipedia. En dat is toch een zeer geloofwaardig medium. Maar toegegeven, heb ook jaren in de DOKA gewerkt. Maar dan wel zonder rode lampjes. Ging steeds bij de buren om hun kapotte lampen, voor in de DOKA,. Snappie ... .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...