Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Maandelijkse samenkomst te Oostende...


breeze

Aanbevolen berichten

In oostende is jaren geleden ( wel 15 jaar denk ik ) een scooterclub geweest: " the rockets". Kwamen altijd samen in een of ander jeugdhuis toen. Buk, keith hioco, Ken hioco enz waren er vaste mannen. misschien even die bron raadplagen voor nog eens op te richten in Oostende...

cheers

was dat niet met Speedracer en Rockitvnb?

Link naar reactie

David (Rockitvnb) is helemaal op't einde waarschijnlijk nog lid geweest van 'The Rockets', en ik (Speedracer) ben pas met die gasten in contact gekomen nadat de club zo goed als opgedoekt was.

Keith, Ken en Ive wonen ondertussen al jaren in Antwerpen, en Keith en Ken rijden nog steeds met scooters maar ik weet niet of ze momenteel bij een club zijn of nie. ive is voor zover ik weet niet meer echt bezig met scooters, maar zou er nog een paar staan hebben. Ive houdt zich de laatste tijd hoofdzakelijk bezig met skate/longboards 'www.toothless.be' en Buk, die heeft ondertussen overal gezeten zou volgens de laatste berichten in Iran of Afghanistan rondzwerven en heeft helemààl niets meer met scooters te maken (ik heb zijn laatste scooter zelf nog gekocht)...

Dat jeugdhuis in oostende is er nog steeds maar de ruimtes die 'The Rockets' er vroeger betrokken, en die David en ik uiteindelijk geërfd hadden zijn ondertussen door het jeugdhuis gebruikt voor andere doeleinden nadat ik naar Gent verhuisd ben...

Link naar reactie

Zo zie je maar hoe klein de wereld is en blijft.. Ik ben ne ouwe schoolkameraad van de Ken. Wij zijn samen naar Roeslare gereden met e commionetteke om mijn p125x af te halen omdat ik nog geen plaat had. De ken en Keith wonen inderdaad in Antwerpen. Daarmee heb ik nog geregeld kontakt. Ik heb thuis nog foto's liggen van in de ouwe tijd met de rockets en meetings. Interesse? mail me maar...

alle, tot een van de volgende dan. misschien custom show A'pen...??

Link naar reactie
  • 2 weken later...
ben ik niet echt van op de hoogte... Ben ne kameraad van de Ken Hioco en was in die tijd maar 16 jaar oud. ik weet wel dat de rochts toen helemaal een eigen club waren en geen samenvoeging van verschillende groepen - clubs

idd ik was toen 17 jaar dat was in 93 denk ik en ik had toen een lambretta special serie 3 mijn eerste scooter heb wel de kans gehad om mee te gaan naar meetings maar das pas later gekomen ik had geen rijbewijs toen ik die lambretta kocht..misschien ken ik jou wel van zien...nathalie moet je dan ook wel kennen en Petje (Peter Vyncke, reed toen met een pk50, draaide er ook soul en northern)..kheb hier nog een badge en een halve t shirt...voor mij ging er een wereld open toen ik die gasten leerde kennen...ik vond het wel ergens jammer dat da gedaan was..maar zoals Speedracer zegt wij hebben dan die lokalen geërfd en er massa's leuke tijden beleefd..

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Denis, Speedy en Davey, ik kom vanavond ook!

Denis, jammer dat je plak van je GS is, anders kon mijn echtgenote op je GS naar Oostende komen en dan vanachteren op de mijne weer terug...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Jups

Zijn er int kort nog samenkomsten gepland ???

Ben namelijk ook van Oostende en Lafayette is voor mij geen onbekend terrein ;-)

Lijkt me wel leuk om vespisten uit eigen stad en streek te leren kennen...

Vespa noob

Sas

Link naar reactie

Shit, tmoe nateurlik weere lukkn, kzien juste op reize die weeke!

Messchien als d'andere ook weg zien dat t deure goat op een ander weedkent in juni... kgont wel zien opt forum. Anders got voe juli zien.

Grtz

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...