Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Maandelijkse samenkomst te Oostende...


breeze

Aanbevolen berichten

Naar analogie van de samenkomsten in Gent, Antwerpen en andere...

Zou het niet mogelijk zijn ook een wekelijkse (of maandelijkse) samenkomst te houden in Oostende? Voorstel: elke 1e vrijdag van de maand in café Lafayette in de Langestraat in Oostende - met de vespa voor de deur!

Is hiervoor interesse? Doelgroep: iedereen die het ziet zitten om de verplaatsing te maken - met de vespa of course!

Misschien kan er dan ook eens nagedacht worden over iets meer dan het voorlopig kleine vriendenclubje van Vespa Club Kust (www.vespaclubkust.f2b.be) en kunnen we dit uitbouwen naar een volwaardige club met meetings, ride-outs, officiële leden en van dat meer... Want voorlopig is dit zeer beperkt, ik heb gewoon de tijd niet om dit alleen te doen. Ik weet dat er zich zeker mensen geroepen zullen voelen dit samen verder uit te bouwen en te ondersteunen.

Oorspronkelijk was het de bedoeling via de site af te spreken met mensen uit de streek, maar ik merk dat hier toch wel enorm veel belangstelling voor is. Eigenlijk zou ik er graag heel veel mee bezig zijn, maar de tijd die nodig is om dergelijke dingen te organiseren ontbreekt mij soms.

Tips zijn ook altijd welkom - en ja Tom, een jaarlijkse bbq zal vrees ik een noodzaak worden ;)

Ik lees graag jullie mening hierover.

groeten, Pieter

Link naar reactie

Breeze,

Davey en ik wilden in elk geval wat meer leven blazen in die club. Om te beginnen wilden we de naam wijzigen in "Lambretta & Vespa Club Kust". LVCK dus. Ten eerste omdat we toch met een aantal Lambrettas zijn en ten tweede merken de vespisten duidelijker het onderscheid met die andere club (die nergens aanwezig is, tenzij wij naar de verkeerde meetings gaan).

Ben van plan om binnenkort een Myspace te starten, waar we alle info en foto's op kwijt kunnen. Maandelijkse bijeenkomst in Lafayette is zeker ok! Onze site moeten we dan ook eens aanpassen. We bespreken dit wel nog eens binnenkort in ... Lafayette. Ok?

Liever geen voorzitter, penningmeester, etc... Gewoon samen ervoor gaan. Allé, mijn mening, Dirty Devils hebben dat ook niet en ze zijn springlevend! Die andere club uit Oostende heeft wel een heel bestuur, maar of daar leven in zit?

Link naar reactie

Haha MOD66, je schijnt die "andere" club precies niet zo te mogen. Ik was onlangs op een meeting en raak daar aan de praat met ne gast van één of andere Oostendse club. En ik : "Aha, Oostende, dan kent ge zeker de Frans uit Oostduinkerke ?".

En plots was het gesprek gedaan ...

Raar maar waar vond ik dat maar nu ik dit lees ...

Hahahhahaha !!

Sorry voor deze tussenkomst, zal mij niet meer moeien !!

Bart

Link naar reactie

Breeze, moet toch niet nu vrijdagavond? Zit in Finland voor 't moment en pas vrijdagavond terug. Stel eens een andere vrijdag voor, de vrijdag erop kan ik ook niet. Telkens de eerste vrijdag van de maand, da's dan in oktober. Ok?

@Prince.Coxson: Ik heb helemaal geen problemen met hen, leven en laten leven... Hoe kan ik problemen hebben met hen, ik kom ze nooit maar dan ook nooit tegen. Zelfs niet eens in Oostende, laat staan op een meeting. Maar zij hadden wel problemen met een maat van me die ze vals beschuldigden van een hoop zever. Een hele soap. Dan is 't rap beklonken bij mij. Finito. Het leven is te kort om me met zo'n gelul bezig te houden.

En ja, er is dus wel nood aan meer onderscheid, want velen denken dat ons bendetje bij VCO hoort. Plus, we zijn al met 5 gasten die een Lambretta hebben, dan mag er wel een L aan toegevoegd worden. Dan is 't onderscheid meteen gemaakt. LVCK dus, die K betekent van De Panne tot Knokke. Alle vespisten en lambrettisten van de kust met de juiste spirit zijn meer dan welkom!

Link naar reactie

jeeps, tuurlijk niet daarom persé nu vrijdag é

LVCK klinkt goed

de eerste vrijdagavond van oktober vrijhouden dus

kzien benieuwd...

en hopelijk kunnen we voordien ook nog eens een ritje doen, want met dat herfstweer hier aan de kust, amai m'n kl*ten - gisteren waaide ik er bijna af!

cheers!

pieter

Link naar reactie

eerstvolgende is volgende week vrijdag, 5 oktober (1e vd maand)

zit nu vrijdag in gent

maar niets houdt jullie tegen om er toch met de vespa toe te stekken nu vrijdag hé ;)

Link naar reactie
Nu vrijdag é!

20.00u aan de Lafayette, scooters voor de deur parkeren op eigen risico...

Ik ga nu vrijdag ook al een keertje..

ja, want jij komt daar niet veel hé :P

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...