Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zijstandaard PX


silver px 125

Aanbevolen berichten

Zeer goede kwaliteit vindt ik persoonlijk,alleen heb ik geen PX,maar heb deze aangepast voor op mijn GL (stukje korter gemaakt.

Maar PX geen probleem.

http://www.sip-scootershop.com/pages/details.php?ID=9917&SID=a9ba79201f2841e1624c5861370770ad

voila

greetz nico

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

1) Ik heb mijne px met alleen ne zijstandaard gekocht. En dat begint me redelijk te irriteren: Wiel ofzo vervangen moet ge hem op zijn zij leggen, ge krijgt de benzinetank niet nokvol als hij op zijn zijstandaard staat, en ik raak de poot soms wanneer ik platlig in de bochten. Ik zou het dus bij ne rechte poot houden of toch zeker beide installeren.

2) 2e reden maar die hebk alleen van mene verkoper gehoord en weetk niet of waar is. Maar hij zei dat als ge ne zijstandaard zet dat ge zo ééntje moet kopen waarvan de bevestiging zich over de volledige beenplaat uistrekt. Anders zou hem ni stevig genoeg staan en zou het frame zich stilletjes kunnen gaan plooien. Maar dit is dus hearsay..

Groetjes

Yves

Link naar reactie
Mijn ervaring is dat bij het plaatsen van de 2, je toch wat moet aanpassen, ik heb ook nog een plaat tussen de poot en de kader om doorbuigen van de kader te voorkomen.

Inderdaad mee oppassen. Ik heb zowel mijn originele poot + een zijppoot op mijn PX staan en mijn kader begint dus door te buigen op de plaats waar de zijpoot bevestigd is. Ik ga die er dus ook afhalen om erger te voorkomen.

Link naar reactie

A sidestand can also cause your rear hub oil seal to fail, allowing oil onto your brake shoes.

This is maybe more of a problem on the old type engine rather than on new PX with the oil seal on the inside.

something else to think about.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...