silver px 125 Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Hallo, iemand ervaring met zijstandaard voor PX125, en waar kan je deze kopen? Dank Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 17 september 2007 Delen Geplaatst: 17 september 2007 Zeer goede kwaliteit vindt ik persoonlijk,alleen heb ik geen PX,maar heb deze aangepast voor op mijn GL (stukje korter gemaakt. Maar PX geen probleem. http://www.sip-scootershop.com/pages/details.php?ID=9917&SID=a9ba79201f2841e1624c5861370770ad voila greetz nico Link naar reactie
silver px 125 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 Kan de dubbele standaard blijven bij montage van zijstandaard? Link naar reactie
blen Geplaatst: 18 september 2007 Delen Geplaatst: 18 september 2007 Geen enkel probleem, heb beide opstaan. Link naar reactie
krikke Geplaatst: 18 september 2007 Delen Geplaatst: 18 september 2007 Ik heb ze er ook allebei opstaan. Die dubbele komt heel erg van pas als je bv een wiel moet vervangen. grts, chris Link naar reactie
silver px 125 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 Kan je het origineel van vespa krijgen of enkel via vb. sip-scootershop Link naar reactie
marc1966 Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 is het moelijk om de zijstandaard te monteren? moet er geboord worden? of zijn de gaten voorzien, zitten er vijzen bij als je dit besteld bij SCHOOTERSHOP grts marc Link naar reactie
blen Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 Niet boren, enkel langere schroeven aanschaffen. Met 2 man op 15min. gefikst. Link naar reactie
fabriz Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 die van sip is van heel goede kwaliteit heb er zo een geplaatst op mijn VBB , heb er wel wat aanpassingen aan moeten doen zoals korter maken ronde gaten zijn nu sleufgaten geworden. Link naar reactie
vespolia Geplaatst: 25 februari 2008 Delen Geplaatst: 25 februari 2008 Zo'n zijstandaard is ook te koop bij: www.classicscooter.be of www.scootermarket.be Link naar reactie
Yves px Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 1) Ik heb mijne px met alleen ne zijstandaard gekocht. En dat begint me redelijk te irriteren: Wiel ofzo vervangen moet ge hem op zijn zij leggen, ge krijgt de benzinetank niet nokvol als hij op zijn zijstandaard staat, en ik raak de poot soms wanneer ik platlig in de bochten. Ik zou het dus bij ne rechte poot houden of toch zeker beide installeren. 2) 2e reden maar die hebk alleen van mene verkoper gehoord en weetk niet of waar is. Maar hij zei dat als ge ne zijstandaard zet dat ge zo ééntje moet kopen waarvan de bevestiging zich over de volledige beenplaat uistrekt. Anders zou hem ni stevig genoeg staan en zou het frame zich stilletjes kunnen gaan plooien. Maar dit is dus hearsay.. Groetjes Yves Link naar reactie
coney T-town Geplaatst: 26 februari 2008 Delen Geplaatst: 26 februari 2008 No bullshit. Bij pk50 van een vriend gebeurd. En deze kwam nogtans over heel de bodemplaat. Link naar reactie
Ex-scooterboy Geplaatst: 27 februari 2008 Delen Geplaatst: 27 februari 2008 Mijn ervaring is dat bij het plaatsen van de 2, je toch wat moet aanpassen, ik heb ook nog een plaat tussen de poot en de kader om doorbuigen van de kader te voorkomen. Ik vond het plaatsen toch een lastig jobke, maar met 2 en een bak bier moet het lukken. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 28 februari 2008 Delen Geplaatst: 28 februari 2008 Mijn ervaring is dat bij het plaatsen van de 2, je toch wat moet aanpassen, ik heb ook nog een plaat tussen de poot en de kader om doorbuigen van de kader te voorkomen. Inderdaad mee oppassen. Ik heb zowel mijn originele poot + een zijppoot op mijn PX staan en mijn kader begint dus door te buigen op de plaats waar de zijpoot bevestigd is. Ik ga die er dus ook afhalen om erger te voorkomen. Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 28 februari 2008 Delen Geplaatst: 28 februari 2008 A sidestand can also cause your rear hub oil seal to fail, allowing oil onto your brake shoes. This is maybe more of a problem on the old type engine rather than on new PX with the oil seal on the inside. something else to think about. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.