Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Foto's Classicscooter rondrit 16/09/07


lieve

Aanbevolen berichten

Misschien handig om alle foto's en links naar foto's van de Classicscooter rondrit 2007 hier te posten?

Zal ik alvast beginnen ;-)

http://www.flickr.com/photos/lieve/sets ... 046580627/

en update:

er is ook een filmpje (6 minuten) op YouTube:

update 2:

Het YouTube-filmpje is hier nu ook te downloaden (rechtsklikken, 'opslaan als' - .mov - Quicktime dus - 29.6MB)

(ps: bedankt aan de organisatie en helpers voor de geslaagde rit!)

Link naar reactie

Tof filmpke!!!!

Maar kunnen we het ook downloaden ergens?

In AVI of MPG bestand?

VGr nico

Link naar reactie

Mooie foto's Margaux!!!

Blij dan ook blij dat ik daar weeral op sta lol

Greetz nico

Link naar reactie

ik zal ze eerst moeten verkleinen want deze zijn ong 3a 4 MB groot.

Greetz nico

Link naar reactie

Yep, zo'n 25 foto's per seconde alles bij mekaar een halfuur!

Volop aant monteren, maar gisteren was ik hier betrokken in een straatgevecht en vandaag was mijn werkdag voor dit jaar, so... ;-)

En morgen moet ik champagne gaan drinken!!!

Zo gauw hij klaar is gooi ik hem op youtube en ga de dvd persoonlijk bij Jan afleveren.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Margeaux, heb me tot nog toe niet gemoeid met je akkefietjes maar die foto met Mario vind ik persoonlijk erover.

Je was vóór de aankoop gewaarschuwd dat een getunede vespa misschien niet het ideale vervoersmidel bij uitstek was voor een , hoe zal ik het zeggen', vespaleek zonder sleutelervaring. Je hebt die raad langs je neer gelegd zonder pardon.

Als ik me niet vergis heeft Mario tot 2 maal toe de moeite gedaan om tot bij jou thuis te komen (vanuit Genk tussen haakjes) omdat je broer aan de carburator heeft zitten prullen, en de Vespa terug in orde gebracht. En dan doe je zo'n stunten met die foto.

Sorry maar zo ga je het niet lang volhouden in het 'milieu'.

Die Vespa was in orde, het bewijs waren talloze ritten waar ik persoonlijk bij was. Ging als een raket en bleef gaan. Dus aub stop met die zever.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...