Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kimmeke-kim versus marginaal margeauke


schelmke

Aanbevolen berichten

even een extra dimensie geven aan het gegeven...

WIE STAPT ER HET EERST WEER OP HAAR LIEVELING !!!

een pot mayonaise is de inzet...(geen banner marginaal margeauke )

pieken paultje zet u alvast schrap om een winnaar te trekken met je onschuldige hand !!!

ik ga voor kimmeke-kim

GO KIM GO !!!!

Link naar reactie

djeezes!! en ge meent het nog ook? wie of wat is hier eigenlijk marginaal?

even een extra dimensie geven aan het gegeven...

WIE STAPT ER HET EERST WEER OP HAAR LIEVELING !!!

een pot mayonaise is de inzet...(geen banner marginaal margeauke )

pieken paultje zet u alvast schrap om een winnaar te trekken met je onschuldige hand !!!

ik ga voor kimmeke-kim

GO KIM GO !!!!

Link naar reactie

@Ampersand: ik mag hopen dat er niemand naast je staat met een revolver tegen je slaap gedrukt en je verplicht om de rubriek chit-chat van het vespaforum.be te lezen...! Als dat toch zo moest zijn, gelieve dan driemaal met je ogen te knipperen zodat we politie kunnen langsturen. Sterkte!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

het is een jammer geval dat onze Margaux het geloof verloren heeft maar zoals bij alles is er ook een mogelijk positieve kant aan de zaak... degene die haar Vespje koopt is er misschien eentje die ook gestoken word door de Vespa-microbe en onze rangen zal vervoegen.

Link naar reactie

Zeg, Tattoo, heb jij niks anders te doen op dit uur???? Bloemekes kopen, kusjes gooien enz...! Dit is toch geen dag om op het forum te zitten???? Indien wel, moet je echt eens dringend langsgaan bij mijn verslavings-topic!!! LOL ;-)

Succes en veel plezier vandaag, maat! Tot straks!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

alles is al geregeld...zit hier gewoon wa te wachten terwijl mijn bruid zich laat schminken en opmaken...

ik kan ondertussen ook maar nuttig mijn geld opdoen die ik hier gedoneerd heb voor onzen prachtigen site eh :P

Link naar reactie

Op mij zal er niet moeten gestemd worden jammer genoeg...

MAAR, als ik 'ooit' een andere scooter heb, die natuurlijk ook iets retro zal hebben, zou ik toch eens graag jullie met een rit vervoegen, zoals ik al een jaar wou doen. Negeer de zieligheid in deze laatste zin ;-)

Vele groetjes

Link naar reactie

NEE

Dat is lelijk!

Als ik een nieuwe brommer koop zou het er één van de volgende zijn:

Aprilia Mojito Custom :

http://www.aprilia.lt/img/modeliai/moto ... 0_main.jpg

Honda Shadow 50:

http://www.qpratools.com/catal2/hondasrx50shadow.jpg

Maar dat terzijde. Eerst de Vespa kwijtraken. Heb hem net nog proberen te starten omdat ik ergens heenmoet maar er is geen beweging in te krijgen :/

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...