Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kimmeke-kim versus marginaal margeauke


schelmke

Aanbevolen berichten

over antwoorden gesproken...

vandaag op den beiaard vernomen van kimmeke-kim zelve dat ze direkt na haar aanraking met de grond , toch nog naar huis is gereden en vandaag al met het vespaatje naar de klokjes in antwerpen..

zéééééééééér moedig en een vrouw waardig !!!

alle respect kimmeke-kim

marginaal margeauke daarentegen ???

Link naar reactie

Door insiders wordt de zundapp ook wel een dappie genoemd. Helaas zijn de hele leuke dappies niet voor weinig geld te koop. Als je echt een combinette zoekt heb je enigzins geluk omdat de prijzen van die modellen flink lager liggen dan de zg heren dappies. Een dappie is een probleemloze brommer, dat is een feit. Ik weet een combinette te staan voor net onder de duizend euro. Dat is echter te veel geld. Zeker omdat het een al wat recenter model betreft dan die wolvega dappie op je linkie. Prijzen rond de zes a zevenhonderd zijn iets realistischer mits in goede staat.

Link naar reactie

Schelmke ga alsjeblief nog wat rukken op je foto-collectie van Kim, en laat dit forum voor wat het is. Als je het mij vraagt ben je nog dommer dan de sluitspier van Margeaux. Als je mensen wil beledigen of wil scoren bij Kim, doe dat dan in levende lijve en niet hier. Want daar ben je verdorie heel wat minder fel!

Link naar reactie

@ mijn dierbare duciel...

even bedanken dat je inderdaad beaamt dat de kringspier van marginaal margeauke "dom" is...ik nog dommer ok !!!!

mijn oprechte excuses dan ook om marginaal margeaukes 'spier' te verwarren met 'kringspier'...de romantische ziel in je zal dan ook beamen dat het hier wel degelijk om marginaal margeaukes 'hartspier' gaat. ( dat denk ik dan toch ??)

laat twee dingen duidelijk wezen...moge het me nooit overkomen om bij 'iemand' te scoren...en erger nog mag ik nooit iemand het gevoel geven zich beledigd te voelen door me...dat kan en mag niet de bedoeling zijn !!!!

wat ik me echter afvraag is hoe jij marginaal margeauke gaat uitleggen dat ze een 'slimme' sluitspier heeft ?????

Link naar reactie
  • 2 weken later...

toch even melden dat marginaal margeauke de duimen moest leggen tegen kimmeke-kim...proficiat vespakim !!!

toch was het niet finaal de ether in voor onze kleinste !!!

marginaal margeauke heeft zich 'vermand ' en wijselijk herpakt...proficiat vespamargeaux

bij deze heeft het sociaal nut van 't vespaforum.be zich weer triomfantelijk bewezen...proficiat jurgen en dave !!!

Link naar reactie

Hoho ik zou niet zo zeker zijn dat Kim de winnares is :P

Ik heb er 5 nachten niet van kunnen slapen, een emmer om geweend, iedereen de oren van de kop gezaagd met de vraag wat ik moest doen, heb geld aangeboden gekregen waarmee ik geen enkel verlies maakte en als hoogtepunt ben ik tegen de meningen van de wijze mensen rondom mij ingegaan!

Link naar reactie
Hoho ik zou niet zo zeker zijn dat Kim de winnares is :P

Ik heb er 5 nachten niet van kunnen slapen, een emmer om geweend, iedereen de oren van de kop gezaagd met de vraag wat ik moest doen, heb geld aangeboden gekregen waarmee ik geen enkel verlies maakte en als hoogtepunt ben ik tegen de meningen van de wijze mensen rondom mij ingegaan!

Wel dat verdient volgens mij...

Een goed pak slaag ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...