Ga naar inhoud
Vespaforum.be

iemand dit al gezien?


larscobbaut

Aanbevolen berichten

goed opgemerkt collega vespisten, dit is inderdaad een "ex" jeansprint vespa, heb vele vespa "vergissingen" begaan, waaronder het verkopen van dit machien, helaas nemen gedaane zaken nog steeds geen keer! jeanke

Link naar reactie

Jeanske, dan ist de moment om die vergissing goe te maken e ;-) Hij staat toch te koop :-) Alleen vrees ik dat de prijs niet meer zal zijn wat jij ervoor gekregen hebt.. jammer hé! En zeggen da nen auto na een maand al een pak goeikoper is.. den omgekeerde vespawereld! :-)

Link naar reactie

ik vind, dat als dat een schappelijke mens is, dat die het aan de 'creator' van deze cutdown PX, jeansprint, terug aan de prijs zou verkopen waarvoor hij hem gekocht heeft.

Maar daar vrees ik eerlijk gezegd voor, gezien wat we overlaatst hebben gemerkt in verband met een SS180, maar dat is de beslissing van steven oeyen

nu, dit is mijn mening, want zoals ik net lees heeft jeansprint er de spreekwoordelijke bloed zweet en tranen ingestoken...

Link naar reactie

hallo, heb niet de intentie om mijn cutdown terug te kopen, maar jullie verwoorden wel mooi, welke gevoelens er door je gaan bij het zien van deze advertentie, tenslotte kan ik enkel kwaad zijn op mezelf, ik heb ooit beslist dat hij weg mocht en niemand anders, helaas kunnen we de klok niet meer terugdraaien, maar geloof me, er zijn wilde plannen voor de bouw van nieuwe cutdown, de jacht op een "donor vespa" is open! jeanke

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...