Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Beiaardconcert Antwerpen 10/9/07 - Den Engel


TheFox

Aanbevolen berichten

Aangezien ik nog niks gehoord heb van die vier die afgelopen maandag om 1u nog blijven hangen zijn, zullen we volgende week eens moeten gaan kijken of we ze vinden.

De laatste normale dus op 10/9/07 vanaf 20u in Den Engel, Grote Markt Antwerpen! Men zegge het voort!

Daarna 17/9 vanaf 20u in Den Engel met het specialeke om 21u stipt als afsluiter en daarna op zoek naar een andere locatie, tenminste zolang er volk komt!

Als we dit volhouden elke week, zorg ik op maandag 17 december voor kniediepe sneeuw, en een locatie met vuurkorven en Glüwein!!! ;-)

Tot dan!

Peter.

Link naar reactie

Man man man, Chris, die 2 euro hebben heel wat commotie veroorzaakt!!! Jij bent dus de schuldige die er voor gezorgd heeft dat de dienster (een nieuwe) op een tiental minuten een regelrechte "attention whore" is geworden. Ze kon er met haar hersencel maar nie aan uit hoe het in mekaar zat met die 2 euro, en heeft dat ook aan het hele café aan het vertellen geweest, alsof ze door marsmannetjes was ontvoerd, verkracht, gepord en geprikt, wel 24 uur lang! :-D

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Volgende week pas ik wegens congé, misschien de 17e!

@Chris: Voor ne toffe gast van Melsele zal dat niet lang duren dat ge iedereen kent ;-) ... en als ge de Peter al kent, heb je het ergste wel gehad. lol

@Thefox: Het is maar voor te lachen hé.

Link naar reactie
Man man man, Chris, die 2 euro hebben heel wat commotie veroorzaakt!!! Jij bent dus de schuldige die er voor gezorgd heeft dat de dienster (een nieuwe) op een tiental minuten een regelrechte "attention whore" is geworden. Ze kon er met haar hersencel maar nie aan uit hoe het in mekaar zat met die 2 euro, en heeft dat ook aan het hele café aan het vertellen geweest, alsof ze door marsmannetjes was ontvoerd, verkracht, gepord en geprikt, wel 24 uur lang! :-D

Groeten,

Peter.

ja en ik kreeg den bak vol. het op 1 rekening zetten in de pc zoals de week ervoor was wss te moeilijk.

lars

Link naar reactie

Mannen en Vrouwen{-dit leste is nog een raadsel heb er ni veel gezien mar allé dat zal wel verbeteren hopen wij. Twas een tof clubke en farme machientjes, alst nie regent zen we wer van de partij denk ik; ik zeuuk nog altijd een winkeltje waar ik een frakske kan kopen want ik had het kou de maandag met men trainingsvestje.

Link naar reactie

hela donald...ik stond er in de week en keek ernaar...alles toe natuurlijk en daar ging m'n middagmaal en u 2 euro

LIG ER MAAR WAKKER VAN !!!

leve café au lait en we z'n der weer de maandag...

tjau

u cocktail-compagnon

schelmke

Link naar reactie

Das goe want anders ist soems saai ge moet oek is iets doen buiten heel den avent te liggen bellen met u vrou of lief hé en sorry dat we dicht waren en de volgende is van mij in café au lait hé tot maandag wij zullen er zijn; en bedank veur den tip waar dak iest kan kopen8!:-} Duck.

Link naar reactie
Man man man, Chris, die 2 euro hebben heel wat commotie veroorzaakt!!! Jij bent dus de schuldige die er voor gezorgd heeft dat de dienster (een nieuwe) op een tiental minuten een regelrechte "attention whore" is geworden. Ze kon er met haar hersencel maar nie aan uit hoe het in mekaar zat met die 2 euro, en heeft dat ook aan het hele café aan het vertellen geweest, alsof ze door marsmannetjes was ontvoerd, verkracht, gepord en geprikt, wel 24 uur lang! :-D

Groeten,

Peter.

Was dat al wat er over bleef? 2 euro? Das straf...Das was dus alleen die 2 euro die ik op dat briefke gelegd had omdat het niet zou wegwaaien.

Link naar reactie

ik heb eens in mijne agenda gekeken en het toeval wil da ik nog niks geplant heb en ik het kot weer helemaal voor mij heb dus zal ik mij maar weer naar de grote markt begeven om daar weer een wespennest te doen ontstaan ;-)

Link naar reactie

Het is weer schitterend Beiaard weer, dan weer regen dan weer zonneschijn :-( (Let vooral op het vele gebruik van het woord weer!!)

Zolang we niet van het terras worden afgeblazen ben ik van de partij. :-)

Cu l8r dudes!

Link naar reactie

Ola ola, excuses, had ik dat nog niet gemeld dan?

Sinds vanmiddag 12u heb ik opdracht gegeven om de blazers aan te zetten. Je kan het al zien, we zijn nu ongeveer halverwege met de werken. Nog enkel de noord- en oostzijde van de hemel schoonblazen. Ik denk dat mijn mannen daar rond 19u mee klaar zullen zijn. Ik betaal ze dan nog even een pint en dan rij ik door naar Den Engel. Zonder dank!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Ola ola, excuses, had ik dat nog niet gemeld dan?

Sinds vanmiddag 12u heb ik opdracht gegeven om de blazers aan te zetten. Je kan het al zien, we zijn nu ongeveer halverwege met de werken. Nog enkel de noord- en oostzijde van de hemel schoonblazen. Ik denk dat mijn mannen daar rond 19u mee klaar zullen zijn. Ik betaal ze dan nog even een pint en dan rij ik door naar Den Engel. Zonder dank!

Playing for GOD, are you?

Dan ben je bij deze niet welkom in den Engel! Ga dan maar naar het café ernaast "Den Bengel". Woehahahahahahahahahaha

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...