Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Speedboys-nostalgie


fastpx

Aanbevolen berichten

Dus trek ik er af en toe alleen op uit en ga eens naar optredens(memory lane),café"boogaloo"

Hola! Café Boogaloo. Dat is mijn stamcafé! Ik zit daar regelmatig na het werk. Mijn scooter zie je daar dus geregeld staan (Charleston PX met rockabilly stickers!). Anders eens samen een pint/wijntje pakken hé. ;-)

Link naar reactie

Dan kent ge hoogstwaarschijnlijk ook Bruno?Vroeger samen met Emma?Ja,vanavond eens binnen zien in Boogaloo samen met de vriendinnen...Ik zie er wel niet meer psychobilly uit.pfff..En zonder Vespa(ben al té oud om mij een aan te schaffen,hahahahaa..)

Link naar reactie
Dan kent ge hoogstwaarschijnlijk ook Bruno?Vroeger samen met Emma?Ja,vanavond eens binnen zien in Boogaloo samen met de vriendinnen...Ik zie er wel niet meer psychobilly uit.pfff..En zonder Vespa(ben al té oud om mij een aan te schaffen,hahahahaa..)

Bruno is ne goeie maat van mij en ook medevespist! Die zit daar tegenwoordig wel wat minder maar ik zie hem wel geregeld op andere locaties verschijnen.

Ik heb voor deze zondag The O'Haras nog geboekt voor een optreden (openlucht in Schilde), geen inkom dus kom gerust af hé. ;-)

Om hoe laat ben je daar vanavond dan spring ik wel eens binnen. En men is nooit te oud om een vespa aan te schaffen, vraag dat maar aan TheFox. LOL

http://www.oharas.be/

flyerverenigingendagrecpq0.jpg

flyerverenigingendagverqq8.jpg

Link naar reactie
Jep Stef Derie en Tom Derie, toenmalige schoolmakkers en later richten ze soapstone op Stef bassist en Tom zanger.

Toen reed ik met nen Lambretta special dat waren tijden...

Soapstone ! Die heb ik nog gezien in de Pacific in Antwerpen.

Zeg, en den Tom Derie heb ik ook nog ni zo lang geleden eens gezien in den ABclub met 4T4. (Dien avond speelden ook nog de Romans) Alleen noemde da groepke anders.

Ja Tom is het aant maken in het muziekwereldje als dj en in verschillende projecten.

Link naar reactie

Ultrasonic 7 noemt het van Tom denk ik..Of gewoon Ultrasonic..Is me té funky,dan liever The Hellsonics;)Stef en zijn ex Leatitia hadden vroeger ook een café aan de Vooruit,Het Gebroken Oor ofzo??Gaan er mensen van de Forum naar Hof ter LO,20 oktober '07(Old school Psychobilly Psychosis)?

Link naar reactie
Ultrasonic 7 noemt het van Tom denk ik..Of gewoon Ultrasonic..Is me té funky,dan liever The Hellsonics;)Stef en zijn ex Leatitia hadden vroeger ook een café aan de Vooruit,Het Gebroken Oor ofzo??Gaan er mensen van de Forum naar Hof ter LO,20 oktober '07(Old school Psychobilly Psychosis)?

Als ik niet op reis ben met de vespa dan kom ik zeker af naar Hof ter Lo, affiche zien hangen in den boogaloo. ;-)

Ik was vrijdag aanwezig maar een pak vroeger (van 17u tot 20u) en nadien is het er niet meer van gekomen.

Hellsonics rule bigtime. Zijn nog buren van mij geweest in de savehoek!

Link naar reactie
de Mike, amai, lang geleden, idd... een vorig leven.

Moeten we nog wel es opnieuw doen eh, pinten pakken

gelukig is er nog het Vespa-forum waar oude bekenden elkaar nog tegenkomen en oudere scooteristen terug den draad kunnen oppakken.

scooterboys forever

Ah toch...zal op uwen trouw proberen aanwezig te zijn.

Grtz...Mike.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...