Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Speedboys-nostalgie


fastpx

Aanbevolen berichten

Ben nieuw hier.Toen ik in'89-'90 in Gent woonde,dacht ik mij te herinneren van die Speedboys.Ik was toen in der tijd Psychobilly-aanhangster.En héél die kliek rond een zekere Staf Derie hoorde daar toen ook bij(?).Een paar zonderden zich af tot een andere scooterclub namens The Dare Devils,maar die bestaan precies niet meer.En neen,heb nog geen scooter,Shame on me dat ik hier zit...té lang gewacht.

Link naar reactie

@Skulla: Neen Stef niet meer, niemand trouwens van die generatie. Ja Sandra ken ik, ze komt nog steeds naar scootermeetings.(ik ken haar achternaam ni maar denk wel dat we het over dezelfde hebben)

Mike.

Link naar reactie

ja,"sleazy sandra".Zij is bij de Vulcan scooterclub(?)en ze was niet te spreken over de Dirty Devils:-)Ze is ook oorspronkelijk van Limburg net als ik(woon nu wel in A'pen),haar jaren geleden lerenkennen'88-'89+mee samengewoond...Maar ik las daarstraks iets van een vespa paradijs,dat dat een afzetter is.Wil mij een Vespa aanschaffen(1ste!)én liefst geene miskoop.Is dat die van Hamont-Achel?Daar wou ik eens naartoe.

Link naar reactie

FASTPX,ik denk héél zeker dat ge mij niet kent,was nl.een"stille,brave"she-catje(sonja;-)steeds op de achtergrond alles in de mot aan't houden...sandra in't gareel houden,maar is mij niet gelukt...Woonden toen in de azaleastraat,st.amandsberg.Als ge haar kent,zijt ge hoogstwaarschijnlijk al wel eens tot bij ons geweest.Het leek er soms wel op een hotel"fawlty towers".

Link naar reactie

Sonja, Conny en Sandra... Sandra zie ik nog me reglemaat, Conny heel af en toe es op tattoobeurzen maar jou Sonja...dat moet idd al geleden zijn van in de Azaleastraat. Gekke boel toen ginder !! :P

Nice to know you're still around.

Link naar reactie

Ja,zoals reeds gezegd was ik"the quite one";-)ik zorgde voor de prints op de jasjes enzo.Sandra en Leatitia nog gezien vorig weekend op de Rockabilly Day in Ertvelde.Ik ben niet meer zo actief in die scène,woon al 5j in A'pen en mijn vrienden hier,geen notie ivm psycho-of Rockabilly-scooteristen.Dus trek ik er af en toe alleen op uit en ga eens naar optredens(memory lane),café"boogaloo".Mijn vorig lief was ook Vespa fanaat(vandewalle ive),200px zilver'85(?)Zijn goeie vriend heet"Vis"(lichtblauwe Lambretta)en ook een W-VL.Ja,Stef,Tom,Smoske(nu dj Smos&babyB)en nen zeker slomme yves...die laatste richtte toen"the Dare Devils"op.Heeft niet lang geduurd...

Link naar reactie
Ja,zoals reeds gezegd was ik"the quite one";-)ik zorgde voor de prints op de jasjes enzo.Sandra en Leatitia nog gezien vorig weekend op de Rockabilly Day in Ertvelde.Ik ben niet meer zo actief in die scène,woon al 5j in A'pen en mijn vrienden hier,geen notie ivm psycho-of Rockabilly-scooteristen.Dus trek ik er af en toe alleen op uit en ga eens naar optredens(memory lane),café"boogaloo".Mijn vorig lief was ook Vespa fanaat(vandewalle ive),200px zilver'85(?)Zijn goeie vriend heet"Vis"(lichtblauwe Lambretta)en ook een W-VL.Ja,Stef,Tom,Smoske(nu dj Smos&babyB)en nen zeker slomme yves...die laatste richtte toen"the Dare Devils"op.Heeft niet lang geduurd...

Ja raar eigenlijk, vroeger reden die psyho- en rockabilly gasten bijna uitsluitend met vespa of lambretta .Tegenwoordig ist bij die gasten all-american cars en bikes per uitzondering nog eens eene met nen scooter.

Link naar reactie

de Mike, amai, lang geleden, idd... een vorig leven.

Moeten we nog wel es opnieuw doen eh, pinten pakken

gelukig is er nog het Vespa-forum waar oude bekenden elkaar nog tegenkomen en oudere scooteristen terug den draad kunnen oppakken.

scooterboys forever

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...