Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa van 125cc berijden op 16 jaar


Aanbevolen berichten

die vraag is helemaal niet belachelijk en zeker niet als je weet dat je in een aantal Europese landen WEL vanaf je 16e met een 125cc mag rijden met het zogenaamde uniform Europees rijbewijs...

en los daarvan heb je de 25kw beperkingsregel die snotneuzen van 18j toelaat om met een moto te rijden

zijnen uitleg is een beetje ongelukkig maar hoe waren we zelf op die leeftijd he

Link naar reactie
en u bent ?

enneuh ik ben verre van gefrusteerd mr de moraalridder...

Euh, ik ben niet meer maar zéker ook niet minder U Meneer Jules.

Je hebt gelijk dat je je niet laat afzijken. Maar als ik het goed begrepen heb worden er meer mensen door jou afgezeken dan andersom.

Maar ik zal het wel fout begrepen hebben en dat ga jij me nu in heel veel geuren en kleuren vertellen denk ik.

met zeer vriendelijke groeten,

chris

Link naar reactie

beste vesPISta...

even vermelden dat ,de reden waarom ik vind dat px'n voor janetten zijn ,het electrisch starten betrefd, toch bij de nieuwere...ik lig dan als een gek te kickstarten , bezweet als een hitsige stier en moet dan na herhaalde pogingen de messerschmitt in gang lopen...potsierlijk is het dan als die gasten op een knopke duwen en fris als een hoentje gezwind vertrekken...HET VLIEGEND HEEN EN WERE krijg ik het ervan...trouwens gij krijgt van mij n'n bak bier in tholen al was het maar om die ene zaaaalige reactie... ."daxen zijn kutbrommerkes met een grote koplamp "

ps..de helft van m'n familiale wederhelft woont in firenze dus...

Link naar reactie
nee Kriekske ik moet mij aan u niet verantwoorden dus denkt gij maar wat ge wilt...

euh, Julleke,

Ik verwacht ook helemaal geen verantwoording van U.

Het enige waar ik me wel aan verwachtte was dat ge, naar aloude traditie , om het laatste woord te krijgen, en om de grote man uit te hangen ook mij weer eens de volle lading zou geven.

Dat viel nogal mee deze keer... ;-)

grts,

Link naar reactie
nee Kriekske ik moet mij aan u niet verantwoorden dus denkt gij maar wat ge wilt...

euh, Julleke,

Ik verwacht ook helemaal geen verantwoording van U.

Het enige waar ik me wel aan verwachtte was dat ge, naar aloude traditie , om het laatste woord te krijgen, en om de grote man uit te hangen ook mij weer eens de volle lading zou geven.

Dat viel nogal mee deze keer... ;-)

grts,

voor u is't mr Jules en ik kan mij niet ontdoen van het gevoel dat gij mij probeert te provceren kriekske dus bent ge eigenlijk geen haar beter hé...

Link naar reactie

hoe onbeleefd tegenover Stefan!!!

die moraalridders van hier zitte toch ook alleen maar op ulder paard alst hen uitkomt he! shame on you old men! ;-)

@stefan: ik had ong hetzelfde dilemma als jou, maar ik heb dan toch eerst een pk50xl-ekke aangeschaft, en da met pijn in het hart verkocht later en dan moest ik maar klein beetje bijleggen voor een PX. Zo heb je ook al wa ervaring, en misschien wa minder kans om de gracht in te rijden (^^ ,)

en als ge into tuning zijt kunde ook altijd u pk kader houde en der iets zwaarder ondersmijten..

mogelijkheden genoeg!!

Link naar reactie
  • 1 maand later...

lol!!! ge moet u is voorstelle da al deze mense hier op't forum me mekander aan den toog hangen en da stefanneke dezelfde raad komt vragen. (de volgenden dag weet den helft al niemeer over wa dat ging)

+ waarom vliegen hier mensen uit, omdat er is iemand zijn profiel niet invuld die warschijnlijk na 1 vraag te hebbe gesteld, zijne kop de volgende 2 jaar niet meer laat zien. (waarom zou hij, als hij na deze vraag verder niks te vertellen heeft)

Geef nu eerlijk toe da hij zijn paswoord en login binne 2 jaar toch nie meer terugvind. dan heeft da toch geen zin

Link naar reactie
lol!!! ge moet u is voorstelle da al deze mense hier op't forum me mekander aan den toog hangen en da stefanneke dezelfde raad komt vragen.

Gewoon "for the sake of argument": dan komt hij binnen, gaat naar den toog omdat daar een paar gasten met helmen staan en hij buiten 8 Vespa's heeft zien staan. Hij zegt: "hoi mannen, zijn die Vespa's van olle?". Een paar gasten kijken om en bekijken hem waarop ze bevestigend knikken. Zegt Vespista: " Voor maai nen Hoegie!" en Pascal vraagt: "Hebde gij ook ne Vespa?". Hij antwoordt: "euh ja, en een problemeke oek, euh... ", waarop Pascal zegt: "...Pascal!". "Oke" zegt Stefan, "ik ben Stefan en ik ben van hier in de buurt, en golle?"... ...

en dan stelt hij z'n vraag enz enz... .

En Thefox... ., die zit een kruk verder van z'n Duvel te nippen en zag dat het goed was.

En dat mijne Heren, is de real life situatie van profiel invullen!

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...