Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa van 125cc berijden op 16 jaar


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben stefan en ik heb een vraagje voor jullie, ik ben nu 14 en tegen de tijd dat ik 16 ben wil ik me een vespa kopen, de vraag is nu: Kan je een vespa 125cc laten begrenzen zodat hij maar 45 km/uur kan rijden? en dan een vraag die daar bij aansluit: Mag ik dan op mijn 16 jaar daarmee rijden?

dank bij voorbaat, ik wil het echt weten en als je het antwoord weet antwoord dan hierop, hopelijk hoor ik vlug iets van jullie

Link naar reactie

Neen, dat gaat niet, je moet trouwens 2 jaar een autorijbewijs hebben voor met een 125cc te mogen rijden.

Je kan een 125cc niet inschrijven alsof het een 50cc is, voor de verzekering heb je zowuizo een motoplaat nodig, enz, dus je begrijpt dat het gewoon onmogenlijk is

Link naar reactie

dit is het ding, ik wil op mijn 16 een brommer maar ik weet dat je op je 18 bijna niet meer met een brommer rijdt want je mag dan met een auto rijden, dus als ik een vespa koop van 50cc op 16 jaar en dan 2 jaar rij, dan doe ik er bijna niets meer mee, heb ik dan een 125cc die maar 45 km/uur kan rijden, dan kan ik die begrenzing er laten afdoen en heb ik een moto

Link naar reactie
wat kan niet? het rijden met een begrensde 125cc op 16?

Het is toch al geschreven, NEEN, dit kan niet.

Overigens ook al geschreven als je 18 wordt dien je ook nog een motorrijbewijs te halen om met een 125 te kunnen rijden. Een autorijbewijs voldoet dan ook nog niet. Eens je 18 bent kan je wel nog met een 50 rijden.

Link naar reactie

Volgens mij koop je beter geen vespa, je bent namenlijk te dom om er waarschijnlijk mee te rijden.

Nog 1 keer voor de mensen achetaan in de zaal

"EEN 125CC KAN JE NIET, IK HERHAAL NIET INSCHRIJVEN ALSOF HET EEN BROMFIETS IS, AL GAAT HIJ MAAR 45.JE KAN HEM ALLEEN ALS MOTO INSCHRIJVEN EN VERZEKEREN, OM MET EEN 125CC MOTO TE MOGEN RIJDEN MOET 1) 18 JAAR ZIJN, 2) EEN AUTORIJBEWIJS HEBBEN , 3) MINSTENS 2 JAAR IN HET BEZIT ZIJN VAN EEN AUTORIJBEWIJS" AAAIT IS DIT DUIDELIJK, ALS ER NOG PROBLEMEN ZIJN LOS IK ZE OP, OP MIJN MANIER AAIT

groetjes

Link naar reactie
jaja ok, man je bent niet Joeri hoor 'AAIT'

Oke, maat, even opnieuw!

1. een beetje info in je profiel!

2. luisteren als de grote mensen spreken!

3. een ander toontje aannemen tegen een gerespecteerd lid van dit forum.

4. de zoekfunctie van dit forum gebruiken

5. de tijd tot je 16 bent gebruiken om wat basic beleefdheid op te doen.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

@ Stanman: Roepen is onbeleefd zelfs voor een gerespecteerd forumlid, en zeker als diegene waar je tegen roept niets verkeerd schrijft.

@ thefox:leren lezen en anders gewoon niet meer reageren.

@ Stefan ni aantrekken gewoon ne 50cc kopen, en bollen maar.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...